Hintani ei laske, voi olla että nousee, joten kipinkapin ostoksille!
Uutiset:
Itse en tällä hetkellä tarjoa suutelua, joten siitä syystä olen alentanut gfe-palveluiden hintaa. Ns. suoran toiminnan jutut (ei gfe) pysyvät ennallaan. Valikoimasta on myöskin poistunut kaksi extraa. Suutelua ja laajempia extrapalveluita tarjolla jälleen tilanteen rauhoituttua.
Itse en tällä hetkellä tarjoa suutelua, joten siitä syystä olen alentanut gfe-palveluiden hintaa. Ns. suoran toiminnan jutut (ei gfe) pysyvät ennallaan. Valikoimasta on myöskin poistunut kaksi extraa. Suutelua ja laajempia extrapalveluita tarjolla jälleen tilanteen rauhoituttua.
Tuolla ei ole mitään merkitystä suuteletko vai et,riittää muutama minuutti samassa tilassa sen turskan kanssa jolta räkä lentää samalla kun lasti lähtee.
Hintani ei laske, voi olla että nousee, joten kipinkapin ostoksille!
glory hole!
Koronan kaataja
Tehkää joku palveluntarjoaja, vaikkapa ylläpitäjä Nina, pleksistä glory hole!
Molemmat kun käyttää vielä kumia, niin lähikosketuspinta jää minimaaliseksi ja tatsi on aika aito.
Ostajan näkökulmasta olisi hienoa jos alalle eksyy uusia hyvällä asenteella töitä tekeviä hupakkoja.
En usko, että hinnat laskee, tosin en myöskään usko hintojen nousuun. Jos hinnat euroaikana ovat pysyneet käytännössä samoina, reaalisesti inflaatio syönyt hinnoista kohtuu merkittävän siivun.
Koronan kaataja
Tehkää joku palveluntarjoaja, vaikkapa ylläpitäjä Nina, pleksistä glory hole!
Molemmat kun käyttää vielä kumia, niin lähikosketuspinta jää minimaaliseksi ja tatsi on aika aito.
A-tyyppisen sen sanoi. Tosiaan glory hole on ratkaisu koronaseksiin. Eikä tarvitse olla huolissaan, jos naama ei miellytä.
Miksi eskortit ei suutelemisesta muuten pidä? Luulis että pussailuun on matalampi kynnys kuin ottaa munaa pilluun.