Maksaisitko korvausta asiakkaan ajasta, jos ovelle tulee sellainen tyyppi että et kerta kaikkiaan halua harrastaa sen kanssa seksiä?
Käykö sulle useinkin noin?
Uutiset:
Maksaisitko korvausta asiakkaan ajasta, jos ovelle tulee sellainen tyyppi että et kerta kaikkiaan halua harrastaa sen kanssa seksiä?
Ei, mutta muutoin on feidattu kyllä. Ts. tuhlattu aikaani.Maksaisitko korvausta asiakkaan ajasta, jos ovelle tulee sellainen tyyppi että et kerta kaikkiaan halua harrastaa sen kanssa seksiä?
Ei, mutta muutoin on feidattu kyllä. Ts. tuhlattu aikaani.Maksaisitko korvausta asiakkaan ajasta, jos ovelle tulee sellainen tyyppi että et kerta kaikkiaan halua harrastaa sen kanssa seksiä?
Näissä palveluissahan "vallanvaihto" tapahtuu rahan vaihtaessa omistajaa. Ennen rahan vaihtoa hupakolla ei ole oikein mitään sanottavaa mihinkä tahansa kusipäiseenkään asiakkaan käyttäytymiseen (muuta kuin viestittelyn lopettaminen) ja rahan vaihtamisen jälkeen asiakkaalla ei ole oikein mitään sanottavaa hupakon kusipäiseenkään käyttäytymiseen. Rahoja on vaikea saada takaisin.
Itse en ole kenenkään naaman nähtyäni kääntynyt takaisin. Selvien feikkikuvien takia olen kyllä. Kuitenkin näkisin niin, että jos hupakon naama oikeasti on jotenkin asiakkaasta vastenmielinen ei asiakkaan ole pakko tietenkään ostaa palvelua.No hupakko laittaa ne rahat yleensä käsilaukkuunsa, ja minkäs se mahtaa jos asiakas haluaa ne periä takaisin? Fyysisesti hupakko ei mahda hankalaksi ryhtyvälle miesasiakkaalle mitään.
En kyllä usko, että tästä syystä asiakas kääntyy kovin usein ovella.
Tämähän on oikeastaan aika triviaali kysymys yllämainitun ja allamainitun vuoksi.
Näissä palveluissahan "vallanvaihto" tapahtuu rahan vaihtaessa omistajaa. Ennen rahan vaihtoa hupakolla ei ole oikein mitään sanottavaa mihinkä tahansa kusipäiseenkään asiakkaan käyttäytymiseen (muuta kuin viestittelyn lopettaminen) ja rahan vaihtamisen jälkeen asiakkaalla ei ole oikein mitään sanottavaa hupakon kusipäiseenkään käyttäytymiseen. Rahoja on vaikea saada takaisin.
Mun on hyvin vaikea asennoitua tilanteeseen että oven avaisi joku epämiellyttävä yllätys. Naiset on jotenkin kauniita ja sexyjä olentoja 😍. Enempi sitä pelkää että neito vetää oven kii kun näkee mun naaman
Hyvä etten ole tämän pelkoni kanssa yksin
Minusta kummalla tahansa osapuolella on oikeus päättää tai perua tapaaminen milloin tahansa ja mistä syystä tahansa, eikä sitä tarvitse selittää kenellekään mitenkään. Oharia ei saa tehdä, viime hetken perumisia täytyy välttää, ja kohteliaasti täytyy käyttäytyä aina vaikka toisen naama näyttäisi rekkakolarilta.
Mielestäni ostopäätös tehdään kun varataan aika. Ellei kyseessä ole selvä feikki tai muuten epäilyttävä tapaus, ovelta ei käännytä.
Mielestäni ostopäätös tehdään kun varataan aika. Ellei kyseessä ole selvä feikki tai muuten epäilyttävä tapaus, ovelta ei käännytä.
Juurikin näin. Ostopäätös tehdään kun aika varataan.
Jos kasvot on itselleen se merkittävä asia, niin sitten käy vain palveluntarjoajille joilla on kasvokuvia ilmossa.
Valitsee siis sellaiset ilmoitukset, joiden pohjalta pystyy tekemään se ostopäätöksen. Paikan päälle ei tulla arpomaan - se on vain turhaa trafiikkia ja senkin puoleen riski palveluntarjoajalle. Ja joltain muulta jää aika saamatta. Turhat varaukset aiheuttavat haittaa monella tavalla, joten ne eivät ole hyväksyttäviä.
Eri juttu on sitten jos ilmossa jotain ihan muuta kuin paikan päältä löytyy - silloin tuleekin kääntyä ovelta koska kyseessä huijaus & kuvien varastaminen jo sinällään laitonta jos feikkikuvat.
^^ Ei todellakaan pidä paikkaansaIhan sama minulle mitä sinä asiasta ajattelet.
Kaikki naiset ovat kauniita.Ja kaikki turskat komeita ja isokyrpäisiä.