Eikö yksi maksullisen seksin perusteista ole se, että asiakkaan ei tarvitse käyttää ulkonäköään seksin saamisen välineenä? Minulla ei ole koskaan tullut eteen sellaista tilannetta, että olisi edes käynyt mielessä käännyttää asiakas ulkonäön vuoksi.
Olen kieltäytynyt tapaamasta tinkaajia, vonkaajia, päihtyneitä, vaikeilijoita, rikollisia, ja epäilyttäviä hiippareita.
Olen perunut tapaamisia, koska vastapuoli ei ole toiminut sanojensa mukaisesti, tai hänen käytöksensä on vaikuttanut uhkaavalta.
Olen kieltäytynyt tapaamasta asiakasta uudestaan koska hän on yrittänyt raiskata minut, tai koska hänen käytöksensä on aiheuttanut minulle enemmän haittaa kuin tapaaminen on aiheuttanut rahallista hyötyä. Kerran jopa siksi, koska miehen hygienia oli sanoinkuvaamattoman järkyttävässä kunnossa (ja minä suhtaudun olan kohautuksella hien hajuun, juustokulleihin, silmiini hilsettä variseviin takkutukkiin ja paskaa täynnä oleviin persvakoihin, joten kun minä sanon "sanoinkuvaamattoman järkyttävä hygienia", niin se todella tarkoittaa sitä mitä se tarkoittaa).
Jos päätän kieltäytyä tapaamisesta, niin syy on aina se, että asiakkaan käytös ei sovi minulle, tai koska minulla on syy epäillä hänen olevan minulle uhka taikka mittava rasite (ja sen yhden kerran huono hygienia, joka sekin olisi miehen omalla toiminnalla ollut korjattavissa). Sellaiset ulkomuodon piirteet, joihin ihminen ei itse voisi aamutoimiensa aikana vaikuttaa, eivät palveluuni vaikuta.
Ehkä joku tosi kokematon tai harvoin duunaileva tyyppi voisi valikoida joitain asiakkaita ulkomuodon perusteella, mutta ei varmasti kovinkaan moni sellainen, joka tekee tätä työtä vähänkään suunnitelmallisesti.