Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?  (Luettu 20602 kertaa)

Poissa Vieras0232

• Jr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eroaako mieltymyksesi siviili vs. maksullinen seksi?
« Vastaus #60 : Kesäkuu 14, 2021, 11:17:37 »
Pääasiassa mieltymykset kummassakin samat! Mutta rehellisesti sanottuna hupakoidessa nautin seksistä seksinä enemmän. Voi olla rennompi ja yksityiskohdat on aina selvät. Uskaltaa kokeilla erikoisempiakin juttuja! :P

Toisaalta taas siviilissä uskallan antaa esim sitoa, mitä en tee maksullisena ellei ole pitkäaikainen vakkari. 😊

Siviiliseksiä ei olekkaan tullut aikoihin harrastettua, nautin täysin rinnoin työstäni ja sen ohella keskityn muihin asioihin kun deittailuun. Sinkkuna onkin paras olla  ;) ;D

Poissa PulleNah

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Kesäkuu 30, 2021, 21:46:28 »
Maksullisten kanssa seksi on yksinkertaisempaa ja enemmän orgasmihakuista kuin parisuhteessa kumppanin kanssa. Ero on tietysti myös siinä, että siviilissä keskityn erittäin paljon kumppanin orgasmiin ja nautintoon…hupakon kanssa lähinnä pyrin nauttimaan koko rahan edestä ja menen kokonaan oma nautinto edellä.

Joku heitti tuolla aiemmin vertauksen ravintolassa käymiseen, ja aika hyvin osuu myös omaan ajatusmaailmaan…kotona voin nähdä paljonkin vaivaa, mutta suoran maksun tullessa kuvioon, oletan meneväni omat halut edellä.

Poissa Netta

• Hero Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #62 : Kesäkuu 30, 2021, 22:28:19 »
Ei eroa, vaikka varmaan pitäisi 😅. Tai siis mieltymykset on mieltymyksiä ja pysyvät todennäköisesti samana, olipa kyseessä kumpi tahansa. Mut toimintatapojen ja tavoitteiden olisi varmaan syytä olla näissä kuvioissa erilaiset kuin siviiliseksissä, mutta itse vedän samaa linjaa molemmissa 😅🙈. Rakastan tuottaa nautintoa, mutta rakastan myös nautiskella itse 🙈
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Vieras0186

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : Heinäkuu 01, 2021, 20:53:10 »
Ei eroa, mutta en saa seksuaalisen mieltymykseni kaltaisia naisia ilman maksua. Rakkaus seksi on eri laji. Nyt kun olen kahden suhteen välissä käyn surutta tapaamassa maksullisia. Kun olen siirtynyt seuraavaan ihmissuhteeseen niin minun maksullisissa juokseminen loppuu. Tämä korona on vähän pidentänyt tätä juttua ja nostanut kynnystä.

Poissa ossiiih

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : Maaliskuu 13, 2025, 11:03:44 »
Maksullinen on parempaa jos saa sen mitä haluaa. Ketjun aloittaja oli ensimmäinen ja edelleenkin viimeinen joka sitoa mut raajoista sänkyyn kiinni, antoi queeningin jne. Pannaan taas ensi kerralla tilaukseen. Siitä on jo vuosia aikaa.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #65 : Maaliskuu 13, 2025, 12:26:51 »
Muutoin ei oikeastaan mutta suuteloinnin olen pyhittänyt vain siviiliseksiin. Mutta miun mieltymykset on muutenkin niin kummalliset, että tuntuu ettei monikaan niitä ymmärrä ;D

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #66 : Maaliskuu 13, 2025, 13:04:20 »
Kahtotaas.

Aika monet kink-jutut oon säästänyt toistaiseksi siviiliin.

Maksuseksissä mun nautinto on valinnaista ja toissijaista (vaikka se osalle asiakkaista onkin tärkeää). Ainoastaan se merkkaa, että mun rajoja ei rikota. Siviilissä oon myös pitkälti ns. giver, mutta seksiin asti ei edes päästä, ellen aisti toisesta että hänkin aidosti välittää mun nautinnosta omansa lisäksi ja on avoin oppimaan, miten mua voi tyydyttää. Opetan nimittäin erittäin mielelläni ja ojennan manuaalin käteen koska haluan että seksikumppanini voi "voittaa" kanssani. Jokainen keho kun on erilainen. 

Töissä taas olen virittäytynyt seksissä kokonaan toisen ihmisen haluja ja tarpeita varten, omien rajojeni sisällä. Se puoleni musta joka nauttii palveluksessa olemisesta ja rakastaa oppia seksuaalisuuden eri makuja ja vivahteita saa seksityöstä syvää tyydytystä, mutta se toinen puoli joka haluaa myös seksuaalisesti vastaanottaa ja olla hemmoteltavana saa tyydytystä vaan silloin tällöin. Nimenomaan koska se ei ole se pointti, vaan asiakkaan tarpeet ja halut.

Siviilissä seksi on mulla vähemmän yhdyntäkeskeistä ja enemmän seksuaalinen tutkimusmatka, jossa voi tapahtua mitä vaan. Siinä seurataan enemmän sellaista orgaanista energiaa, että mitä haluaa aidosti ja luonnostaan tapahtua meidän välillä ilman käsikirjoitusta. Joskus tätä tapahtuu duuniseksissäkin, mutta harvemmin. Yleensä asiakkailla on aika selvät sävelet siitä mitä he haluavat saada sessiosta irti ja sillä mennään.

Siviilissä kelloa ei tietenkään tavallisesti katsota. Peuhaaminen on yleensä mulla hidasta/kiihtyvää ja tuppaa kokonaisuudessaan kestämään tuntikausia, sisältäen taukoja ja uudelleen aloittamista. Pelkkään  hitaaseen kiusoittelevaan suuteluun saattaa upota helvetin kauan.
Oulu 10.-11.4.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #67 : Maaliskuu 15, 2025, 01:11:13 »
Kyllä eroaa.
Alkaen siitä, että siviilipuolella tykkään suunnilleen itseni ikäisistä naisista, mutta maksullisella puolella itseäni paljon nuoremmista. Maksuseksissä haen ehkä, ainakin jossain määrin, aikamatka-efektiä. Asioita, joita sain nuorena miehenä kokea, sekä niitä, joista jäin nuorena miehenä paitsi. Parikymppisen nuoren tytön kanssa kiihkeästi suukotellessa sitä tuntee itsensäkin parikymppiseksi nuorukaiseksi.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #68 : Maaliskuu 16, 2025, 11:47:28 »
Vaikka siviiliseksistä kokemukseni ovat olemattomat, niin uskoisin, että maksuseksissä tulee paljon enemmän kokeiltua uusia asioita. Ne voi olla jotain yksittäisiä asioita tai vaikka eri tyyppisiä palveluntarjoajia, kun maksuseksissä ei niin tarvitse miettiä partnerin nautintoa. Siviiliseksissä olisin todennäköisesti paljon tylsempi partneri ja pysyisin vanhoissa tutuissa jutuissa.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Mako75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #69 : Maaliskuu 16, 2025, 12:19:53 »
Sanoisin että mieltymykset eroaa kausittain päivittäin

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #70 : Maaliskuu 16, 2025, 14:46:35 »
Mieltymykset on pitkälti samat, toteutus saattaa erota reilustikin, johtuu lähinnä partnerin rajoista ja aikarajoitteesta. Maksuseksissä mennään mun nautinto edellä, maksan osittain siitä, ettei tarvitse ottaa toista huomioon. Ei tosin haittaa yhtään, vaikka pt:kin nauttii. Pidemmässä sessiossa mielelläni sormeilen ja nuolen lataamisvaiheen ennen uutta kierrosta.

Siviiliseksin Anni (taas kerran) sanoitti hyvin.👇

Siviilissä seksi on mulla vähemmän yhdyntäkeskeistä ja enemmän seksuaalinen tutkimusmatka, jossa voi tapahtua mitä vaan. Siinä seurataan enemmän sellaista orgaanista energiaa, että mitä haluaa aidosti ja luonnostaan tapahtua meidän välillä ilman käsikirjoitusta.

Siviilissä kelloa ei tietenkään tavallisesti katsota. Peuhaaminen on yleensä mulla hidasta/kiihtyvää ja tuppaa kokonaisuudessaan kestämään tuntikausia, sisältäen taukoja ja uudelleen aloittamista. Pelkkään  hitaaseen kiusoittelevaan suuteluun saattaa upota helvetin kauan.

Tietty välillä on niitä pesukonetta vasten paineltuja pikaisiakin, kun hetki on otollinen. Vaikka nämä olisi omiaan maksuseksissä, niin jostain syystä pää ei oikein lähde mukaan näihin kuin pidempien tuttavuuksien kanssa.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #71 : Maaliskuu 16, 2025, 23:44:45 »
^ Tosta pesukoneseksistä tuli mieleen vielä yksi ero: siviilissä en pyykkää niin saatanasti seksin jälkeen 😶‍🌫️
Oulu 10.-11.4.

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #72 : Maaliskuu 17, 2025, 00:01:01 »
Ei oikeastaan eroa, pt:itä tavatessani käyn tapaamassa toisinaan parikymppisiä naisia joita ei siviilissä saisi.
Ja ehkä tulee myös testailtua erilaisia juttuja mitä ei muuten tulisi kokeiltua. :whipping:

Sitten taas toisaalta jos pt:ssä jokin kolahtaa niin iällä ei ole niinkään väliä, siviilissä olen mieltynyt muutaman vuoden itseäni vanhempiin naisiin liekkö elämänkokemuksen tuoma karisma vai mikä siinä sitten kiinnostaa. :sheep:

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #73 : Maaliskuu 17, 2025, 06:22:22 »
^Varttuneemmat naiset voivat olla kyllä todella seksikkäitä.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa guuguuman

• Full Member
« Vastaus #74 : Maaliskuu 17, 2025, 08:10:48 »
Lähinnä ero on siinä, että siviiliseksiä en saa, maksullista kylläkin

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #75 : Maaliskuu 20, 2025, 20:09:22 »
Hupi & Pekonen;
Itsellä paras kokemus ikinä oli kun n 40 vanhana sain vieteltyä yli 60v rouvan...
Se oli kyytiä, koko yö mentiin ja aamulla rouva jatkoi matkaansa.
Minä olen muistanut.....
Lingua mea te ad caelum tollet