Mulla on raja, joka menee sukkanauhaliiveissä ja sukissa. Ne pidän päällä aina, aina, aina hutsuillessa, ne ovat kuin työasu.
Siviiliseksissä olen alasti.
Siviiliseksissä olen alasti.
Uutiset:
Eivät eroa. Toki siviiliseksi aina parempaa, jos on tunteet mukana.
Ei oo tullut koskaan kokeiltua, varmaan pitäisiEivät eroa. Toki siviiliseksi aina parempaa, jos on tunteet mukana.
Entä maksullinen seksi, jossa on tunteet mukana?
Kun tulee asiakkaita mun lempijuttu on jännittää mitä saan sillä kertaa <3
Siviiliseksissä mulla on melkein paineet että on mahdollisimman vaniljaa, tulee muuten kuumotus et toinen lähtee karkuun jos tekee mitään liian villiä.
Asiakkaiden kanssa tykkään saada rajusti ja tulla nussituksi naamaan jne. Ja must on kivaa jos haluavat kokeilla jotain uutta.
^Varmaan ns kurkkupano. Eli panet muijaa suuhun.
Kun tulee asiakkaita mun lempijuttu on jännittää mitä saan sillä kertaa <3
Siviiliseksissä mulla on melkein paineet että on mahdollisimman vaniljaa, tulee muuten kuumotus et toinen lähtee karkuun jos tekee mitään liian villiä.
Asiakkaiden kanssa tykkään saada rajusti ja tulla nussituksi naamaan jne. Ja must on kivaa jos haluavat kokeilla jotain uutta.
Tavallaan ei eroa ja sitten kuitenkin. Itse kokisin maksullisissa käymisen niin että siinä voi kokeilla uusia asioita ehkä helpommin ja samalla tutkia vähän mitkä asiat itseä voisi kiinnostaa.Sen verran pitää lisätä että kuitenkin noita juttuja mitä teksi mieli kokeilla on tullut vasta viimevuosina lisää ja jotain uutta ja kiinnostavaa ilmennyt ihan maksullisen kanssa. Ja ehkä sen yötä tullut vanhoja jo unohdettujakin juttuja takasin mieleen.....