Se neljäs olennainen on ettei hupsukan kova hintapyyntö tarkoita taivaallista tapaamista vaan useasti ihan muuta. Kaikki parhaimmat "hupsukkani" ovat aina pyytäneet vähemmän kuin yleensä.
Uutiset:
Itse vaihdan prepaidia ihan senkin vuoksi, että välillä se vanha numero on ehtinyt vanhentua toimimattomaksi laatikossa.
Suomessa on luotu typerä laki, joka asettaa seksinostajat heikkoon asemaan paritustilanteessa.
1. Älä maksa etukäteen, siis koskaan. Vaikka huora lupaisi rakastuin sua elämän loppuun asti.Amen
2. Älä jää kierimään itsesäälissä vaikka oharit tulee. Seuraava pillu on nurkan takana.
3. Huora on sua varten, sun tarpeita ja palveluita varten mistä olet maksanut. Vaikka täällä moni hakeekin tyttöystäväviä ja vaimoja hupakoista, ainakin unelmissaan, niin ne kannattaa unohtaa.
4. Käytä prepaidia. Yhtä tärkeä kuin kortsukin.
Pari sen verran kilaria muikkelia tullut vastaan vuosien saatossa, että itse käytän prepaidia aina huorahommissa, vaikka en parisuhteessa olekaan. Yksityisyyttään kannattaa varjella. Niinhän hupakotkin tekevät.
Tutut, luotettaviksi todetut hupakot ja vakkarit on tietty eri asia. Onhan se joskus kiva yllätys saada joku mainosviestikin, tosin itse suosin dedikoitua mailiosoitetta ja appia, joka on sitten siviililuurissa. Apista saa äänet pois jne.