Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Hupakon vaatetus.  (Luettu 9621 kertaa)

Poissa velihopea

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #60 : Marraskuu 14, 2024, 22:57:13 »
Joku naislääkäri vois olla kyllä aika mielenkiintoinen..

Kahta naislääkäriä oon nainu siviilissä. Molemmilla oli jonkinasteinen A-ongelma. Joten mä assosioin tän valkotakin alle piilotettuun pulloon ::) Tosin molemmilta leideiltä kyllä sai sitten maksullisiakin paremmat palvelut parin paukun jälkeen. Ihmiskontaktia mihinkään ruumiinosaan ei ujosteltu eikä kumeja kyselty ;D

Poissa Iivana Puupallo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Marraskuu 14, 2024, 23:27:32 »
Hehheh.. Joo nämä omat kokemukset varmaan vaikuttaa aika lailla. Itelle menee valkotakit vahvasti kinky-osastolle missä suoritetaan kaikenlaisia "tutkimuksia"..🤣🤣🤣

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #62 : Marraskuu 27, 2024, 20:55:36 »
Esitän asutoiveen lähes aina ja mitä oon huomannut niin kaikkein vaikeinta on saada pt:n ylle peruscollareita, en tiedä miksi.. luulisi sellaiset löytyvän kaikilta mutta ehkä asutoivettani ei jostain syystä oteta tosissaan.

Tuskin mikään on kiihottavampaa kuin avata collarin nyörit ja laskea ne housut  hitaasti alas nilkkoihin, paljastuvaa näkymää ihaillen, mieluiten takaapäin ilman pikkareita.  :inlove:  :behind:
Livekonsertit 2024: 20

Poissa SubbunnySara

• Newbie
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #63 : Joulukuu 09, 2024, 19:51:35 »
Itse otan vastaan yleensä jonkinlaisessa alusasu setissä ja kevyessä aamutakissa, kivoin asutoive jonka pääsin toteuttaa oli koulutyttö kun ”isäpuoli” tuli tarkistamaan onko huone pysynyt siistinä ja rankaisi sotkusta.
Kurvikas & pehmee ”kiltti” naapurin tyttö <3

Hyvinkäällä, onlyfansissä tai missä ikinä kaipaatkaan.

Poissa Lumijuliia

• Full Member
  • Galleria (27)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #64 : Joulukuu 11, 2024, 20:47:45 »
Otan mukaan outcalliin pari erinväristä alusasusettiä, steikkarit löytyy myös laukusta, sekä esim. hame ja minitoppi. Ellei ole erikseen etukäteen asutoivetta esitetty. Incallissa enemmän valikoimaa, mutta outcallissa yllättääkin monesti se, että kun kysyn asiakkaalta, haluaako mun tulevan suihkusta pelkkä pyyhe päällä vai laitanko alusasun ja steikkarit jalkaan, 90 % vastauksista on: tuu vaan pyyhe päällä 🤭
Petite seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa Komistus

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #65 : Joulukuu 12, 2024, 16:09:00 »
Otan mukaan outcalliin pari erinväristä alusasusettiä, steikkarit löytyy myös laukusta, sekä esim. hame ja minitoppi. Ellei ole erikseen etukäteen asutoivetta esitetty. Incallissa enemmän valikoimaa, mutta outcallissa yllättääkin monesti se, että kun kysyn asiakkaalta, haluaako mun tulevan suihkusta pelkkä pyyhe päällä vai laitanko alusasun ja steikkarit jalkaan, 90 % vastauksista on: tuu vaan pyyhe päällä 🤭

😍 Nyt alkoi tehdä mieli Lumijuliaa sexyssä alusasussa ja steikkareissa!🥰🔥 Kerkeeköhän vielä joululahjalistaan?🙏🏻🎅🏻🎄