Mut silleen se kyllä pitäisi mielestäni miettiä, että kaikella on tarkoituksensa ja kaikki mitä tapahtuu, niin sillä on tarkoitus. Jos nyt näyttää, että tuo juttu näyttää ihan pöhköltä, niin silläkin on tarkoitus ja loppujen lopuksi on positiivinen sellainen. Muksaa laiffii karvakorvat
^ Mut hämäryys kertoo, että oon avautunu tästä ennenkin, mutta tsiikatkaa Saikkosta mitä se tekee. Annala nyt tekee mitä tahtoo, mut Saikkonen. Hämäläinen on maailman hönöin basisti. Siitä se Suomen paras bändi on tehty
No kai tuohon olis voinu laittaa helposti Portnoyn, mutta pitää nyt jollain kaava rikkoa.. Valitaan tuohon sitten, itse asiassa aika helposti, Tony Royster Jr.
Jos te nyt haluatte sitä, että maailmankaikkeuden absoluuttisuus kohtaa absoluuttisen ja mikään ei voi koskaan enää lyödä täydellisyydessään läpi tämän jälkeen niin oma vika, tässä se nyt sit tulee. Älkää jutelko enää musiikista tämän jälkeen.. Teillä saattaa olla ajatuksia täydellisestä biisistä, mutta tää on tässä.
Jos nyt täytyy sanoa, että miksi olen tähän niin kiintynyt niin Pink. Vähä noloo.. Kaveri (vitun hyvä kitaristi) on itseasiassa tähän sikana hullaantunut ja minä opettelin sen sitten hänelle laulamaan..