Oon ihan hullu laulamaan karaokea. Treenannu viimeaikoina Janis Joplinin biisiä Me And My Bobby Mcgeetä vaikka onkin Kris Kristoffersonin alkuperäinen biisi. Miks siihen tykästyin niin kaveri soitti sen minulle Pinkin versiona, niin iski sieluun.
Kuitenkin: Olen siitetty Elviksen kuolinpäivänä +- joitain päiviä, niin sattumaako, että tykkään laulaa myös hänen biisejä tosi paljon? Onko Elviksen sielu siirtynyt minuun?
On vuosi 1945. Istut Avro Lancasterin taka-ampumossa kun pommikoneet rullaavat hämärtyvässä illassa kohti kiitorataa, nousten yksi toisensa jälkeen ilmaan merlin-moottorit jyristen, kohteena Dresden: Iron Maiden Tailgunner https://youtu.be/YbMGXXrF7ac
Tuohivirsupersu Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.
Oikeastaan kaikkeen mitä kuuntelen löytyy tarina. Tube tarjos tätä itse, niin tähänkin liittyy. Olin yhden erään lajin maajoukkuejätkän muutossa vuonna -98. Ryypättiin kun tuli Naganosta ja vähän siitä oli muutto. Se muutto oli vappuna ja muistan kun oli ihan helvetin lämmintä. Muistan kun ko. urheilijan sponsori oli hoitanut meille korin kaljaa. En tiedä miksi, mutta silloin tuo korillinen kaljaa oli iso asia? No kuitenkin, tää ko. urheilija oli juuri eronnut ja ajeltiin muutenkin autolla ympäri kaupunkia koko kesä ja baareja ja se suri sitä eroaan, niin hän soitti tätä levyä meille autossa. Se oli iseasiassa ihan hauska kesä.
On kyllä hyvä biisi ja hyvä bändi
Tom Petty And The Heartbreakers - Into The Great Wide Open
No ok, onhan Stiivi Satrianin oppilas, mutta niinhän ne sanoo, että oppilas menee aina opettajansa edelle. Ainakin voin sanoo, että Stiivi on maailma paras yhdellä kädellä soittaja
Mut tää on hauska pläjäys. Vois melkein sanoo, että Satriani vois tuurata Flean ku Flea veti Californicationin bassolla ylemmät kitarariffit kun Fruscianten näpit oli niin hapoilla, ku oli vetäny liikaa pollee ja sormet ei oikein toiminu Tai näin olen ainakin antanut itselleni ymmärtää. Anivei, Flea
Vaikee tehdä eroa Flean ja Trujillon välillä, mutta Trujillolla parempi lavashow ja käyttää paremmin sormia kuin plekua. No onhan tietty Metallica aina Metallica