Ehkä tää monologi on aloitettava tällä. Minä arvostan äärettömästi ihmisiä jotka on taitavia jossain. Kun nyt puhutaan musiikista niin arvostan äärettömästi kitaristeja, basisteja, rumpaleita ja kaikkia jotka osaa tehdä jotain mitä minä en. En ole myöskään mitenkään erikoisen hyvä laulaja, joten luonnollisesti myös heitä.
Tämä nyt on monologi kuten Villerius sanoo (no en muista mitä sanaa hän käytti), mutta jokin siihen viittaava se oli.
Kattelin jotain turhaa eilen telkkarista ja tyttö 12v. makoili sohvalla kuulokkeet päässä. Kohta typy kysyy: "mikä on sun lempibiisi?". Mietin hetken tuota sangen haastavaa kysymystä ja vastasin, että kai se on Jumpdafuckup.
-Tiedäksää kuka on Eminem? Ja yhdessä lauloimme sitten Eminemin 5 seuraavaa biisiä. Eli tiedän kuka Eminem on.
Eminem on minun kaikkien aikojen yksistä suosikeista, koska ei ole mitään jakoo oikeesti lähtee häntä servaamaan laululla. Jos joku osaa jotai mitä joku toinen ei, niin emmää lähtis päätä aukoo, koska suattaa itsetunto kärsiä ja alakaa hävettää.
Hei heviukot. Antaa palaa ja coveri levyä liikkeelle tai suukki kii nii ei hampit näy. Eikös tämä seuraavaa olekin teille helppoa musiikin osamuotoa, koska pystytte dissaamaan sitä niin kovasti. Vai onko se niin, että on huono itsetunto eikä sitä voi myöntää jos jotain ei osaa?
Oltiin tuossa juhannuksena yhden ison heviporukan kanssa juhannusta istumassa ja sen porukan rumpali on rummunopettaja. Aloin sitten vetää Cheekin Timantit On Ikuisia ilman taustoja. Heviukot alko nauraa, niin rumpali sano, että pysy hyvin rytmissä. Sepä se, se rytmi, se rytmi.
Miten joku kusipää voi dissata jotain mitä ei osaa tehdä itse? Hä?
Eminem - Fast Rap
https://www.youtube.com/shorts/rPdyUAUeh5g