No siis alun perin en tullut pohtineeksi asiaa ekshibitionistisesta fantasianäkökulmasta eli julkisella paikalla puuhastelusta kiinnijäämisen jännityksessä. Aiemmat kokemukseni omista autosuikkareista urani alkuaikoina, ennen kuin minulta itseltäni löytyi paikka, olivat sellaisia, että nimenomaan mentiin lähiö- ja taajama-alueelta mahdollisimman syrjäiseen paikkaan, ei tosin kovin kauas, mutta sellaiseen paikkaan, jossa varmasti ei ollut eikä yleisestikään ottaen ole siihen kellonaikaan illasta ketään ohikulkijoita jalan ja autolla, kun aurinko oli jo laskenut. En oikein ole tähän saakka hahmottanut, mitä ekshibitionista fantasiointia sitten taas siinä, että minut vietiin nimenomaan syrjäiseen paikkaan, kun fantasiaa toivoneet osapuolet olisivat kerta toisensa jälkeen voineet tehdä sen menemällä johonkin hieman vilkkaammalle ja julkisemmalle paikalle, jossa todennäköisemmin liikkuu enemmän ihmisiä, jotta edellä mainitun fantasian toteuttaminen olisi käynyt laatuun. En tiedä, käsititkö Gentleman tätä viestissäsi, kun aloit toistamaan "minä minä" sanoja, joiden relevanttiutta ja yhteyttä tähän tai muihinkaan keskusteluihin, joissa olen viestejä kanssanne vaihtanut, en kykene erottamaan (sori, olen sitten kai sokea tapaus, mutta kun en edelleenkään näe asiallisessa ja rakentavassa keskustelussa, näkökulmien, argumenttien ja mielipiteiden vaihdossa sinänsä mitään väärää tai ongelmaa, jollei joku muu halua tehdä viesteistäni keskusteluissa itselleen henkilökohtaisen ongelman, mille en itse voi oikeastaan mitään vaan se joku muu voi asennettaan tutkailemalla).