Kirjoittaessa pillu tai joskus leikkimielisesti pinppi tai häveliäästi "jalkojen väli". Puheessa pillu tai "se" tai "sisään" (esimerkkilause: "oo kiltti, mä haluun sut mun sisään").
Ymmärsit väärin vain nimen alkuosan, sillä se viittaa epäonnisen laivan sijaan materiaaliin, joka on tunnettu kovuudestaan ja kestävyydestään. Ymmärtääkseni titaani vaatii kuitenkin oikeanlaista käsittelyä, ennen kuin nämä ominaisuudet saadaan aikaan, joten nimi on varsin todenmukainen.
Aa aivan, nyt ymmärrän. Olinkin vähän hämilläni siitä, että miten se voisi ensin upota meren pohjaan, ja sitten syttyä tuleen, mutta nyt kaikki loksahti kohdilleen
Minulla on töpö sukupuolielin...Sen näkeminen ei saa mimmejä huokailemaan,kuin pettyneinä...jos edes päästään siihen asti,että housut riisutaan.Joskus on juttu jäänyt siihen kun likka,puristeltuaan housunetumustani...on vaiennut ja haihtunut paikalta...Nykyään on vielä sekin että kun vedän "liikkuvat taakse"-Nysä ei paisu kuin 75%:ksi...vaikka muija tekisi kaikkensa...että saisi kovaa sisäänsä...Pari edellistä ladya on tajunnut,että jos taiteillaan se vetelä vehje sisään...muutama eestaas-liike saa kaluni jämäkäksi!!!Ei se edelleenkään ole suurensuuri mutta toimiitaa työns