Olen nähnyt paljon puhuttavan Instagramin kautta käytävästä hupakoinnista ja olen yrittänyt viime aikoina päästä siihen sisälle. Olen onnistunut pääsemään jutulle muutaman todella kauniin ja kuuman naisen kanssa sitä kautta ja olen saanut heiltä kuvia/videoita maksua vastaan. Parin naisen kanssa ollaan päästy jo puhumaan maksullisesta seksistäkin, mutta näillä ”influenssereilla” on hinnat aivan pilvissä ja jopa kymmenkertaisia perushupakoihin nähden.
Kysymys kuuluukin, että onko kenelläkään hyviä vinkkejä löytää paremmin näitä kotimaisia palveluntarjoajia Instagramin kautta vai pitääkö vain jatkaa hakuammuntaa? Yksityiviestinä saa myös vinkkailla näitä naisia Haluan myös herättää keskustelua tästä aiheesta, joten kommentointi on toivottavaa!
Kysymys kuuluukin, että onko kenelläkään hyviä vinkkejä löytää paremmin näitä kotimaisia palveluntarjoajia Instagramin kautta vai pitääkö vain jatkaa hakuammuntaa? Yksityiviestinä saa myös vinkkailla näitä naisia Haluan myös herättää keskustelua tästä aiheesta, joten kommentointi on toivottavaa!