Tää voi Venla olla väärä forum tälle kysymykselle siksi, että kysymys on tarkoitettu runkkareille ja tällä forumilla ollaan valmiita maksamaan siitä, ettei tarvitsisi itse runkkailla
Koetin miettiä millä forumilla olisi eniten runkkareita, joita nämä palvelut voisi kiinnostaa...
Hahhaaa, tää oli loistava!
Joo, ehkä totta, voi olla väärään paikkaan kyssäri
Mutta tää on ainoa foorumi jolla olen, niin koittakaa kestää että joudutte kärsimään siitä
Näillä etäpalveluilla olisi vissiin tarkoitus korvata tuloja, joita livepalveluiden väheneminen aiheuttaa.
Saa aika monta pikkuhousua kaupata, että edes 1h livetapaamisen hinnan saa peitettyä.
Olisi kiva kuulla, onko joku oikeasti Suomessa tehnyt noilla muuta kuin taskurahoja.
Mä olen käsittänyt et ainakin ahkerimmat etäjuttujen myyjät olisi just keskittynyt vaan niihin, eli on vissiin vähän eri tekijöitä kuitenkin etä- & live-juttujen takana. Noissahan toimintaan liittyy niin eri jutut kuin live-tapaamisiin, oikeastaan riskejä ja huonoja puolia on tietyllä tavalla vähemmän, toki sitten on sitä viestintä veivaamista ehkä jopa enemmän. Mutta hyvin monellakin tavalla eri tyyppisestä toiminnasta puhutaan myyjän kannalta.
Mä tein silloin noita alkkari/kuva-myyntejä niin vasemmalla kädellä, et en varmasti ole paras henkilö arvioimaan paljonko sillä voisi tienata. Mutta mun silloin ei niin hyvin organisoidulla toiminnallla teki joitain satkuja viikossa, ehkä luokkaa 800 eur/kk. Mutta veikkaan että noi jotka keskittyneet tähän ja hioneet tarjonnan & markkinoinin kunnolla, niin tienaavat paljon enemmän.
Puhelinseksistä yksi tyttö taisi täällä aikaisemmin kommentoida että luokkaa 2000 eur/kk pystyi tekeen sillä live-seksin myynnin rinnalla.