Ihan asiallisia nimiä listalla mutta tulin meikäläinenkin kuitenkin Venlaan... siis päädyin siihen tulokseen että Venlan kanssa voisi mennä aika rattoisammin ja... tuota noin... monipuolisemmin .
Uutiset:
Nezztorin kanssa varmasti tultais toimeen mutta kaks viikkoa kahdestaan, niin kallistun kuitenkin Venlan rintojen väliin!
Oli pakko tehdä vaikea valinta monesta hyvästä vaihtoehdosta ja valitsin Venlan. Välillä sitä vaan kaipaa kaikkea naisten välistä juttua. Venlalle Proseccoa ja mulle shhamppanjaa ja vertailisimme meidän merkkilaukku-kokoelmia.
Oli pakko tehdä vaikea valinta monesta hyvästä vaihtoehdosta ja valitsin Venlan. Välillä sitä vaan kaipaa kaikkea naisten välistä juttua. Venlalle Proseccoa ja mulle shhamppanjaa ja vertailisimme meidän merkkilaukku-kokoelmia.
Kivoja miehiäkin oli listalla, mutta valitsin kumminkin Venlan Tää Anninan suunnitelma oli niin huippu, että pakkaisin pari merkkilaukkua täyteen shhhhampanjaa ja lyöttäytyisin seuraan
Luulen että meillä ei Venlan kanssa loppuisi jutut kesken ja mulla on aika monta eri variaatiota makaronilaatikosta. Uusimmassa hitissäni kielen päällä tanssii ensin leikkisästi makea kunnes tulinen helvetti räjähtää valloilleen.
Naureskelin tässä sitä, että miten kauan karanteenissa Venlan kera menee ennen kuin nalkutus alkaa...