Wörkin puolella oli joskus keskustelu kuukausirahasta, siihen taisi useampi hupakko kommentoida, että palveluinto laskee tuollaisessa diilissä.
Eli tässä on turskan kannalta monta huonoa puolta.
- Turska joutuu sitoutumaan johonkin määrään tapaamisia per kuukausiraha.
- Palvelutaso saattaa laskea.
- Oman identiteetin pitäminen salassa vaikeutuu.
Oikeastaan tarjolla ei ole mitään extraa vakkarihupakkoon verrattuna. Ellei sitten uskotella toisille, että ollaan uskollisia, jolloin tuo kortsu voi kadota välistä. Se taas tuo turskalle kasan uusia riskejä, mm. 18v vuoden elatusvelvollisuuden. (tätä riskiä ei toki SRn kanssa ole)
Näille millekään huonoille puolille ei ole esitetty sellaisia perusteluja, jonka vuoksi kuukausirahaa ei voisi joku maksaa palveluntarjoajalle siten, että palvelutaso ei laske. Totta kai ainakin itse panostan ja uskon muidenkin sokerointivakkaroinnista kiinnostuneiden osapuolten panostavan tapaamisiin huolellisesti ja sitäkin suuremmalla syyllä, koska tiedän, että minulle on annettu käyttööni sen verran suuri raha, että todellakin sille rahalle täytyy osata voida antaa sellaista vastinetta kuin mitä kuukausilahjoittaja on mielessään toivonut. Tai jos kyse on vaikkapa tuollaisista kymmenen kerran korteista eli aikarajattomista pakettitarjouksista. Sehän on vallan eri asia siinä tapauksessa, jos jotakuta palveluntarjoajaa ei kiinnosta ajatus kuukausirahasta ja hän vailla mielenkiintoa ja/tai kokemusta siitä asiasta sitten omakohtaisesti sanonut, että palveluinto laskisi. Minulla se ei ainakaan laske vaan periaatteessa jopa nousee, koska huomaan tietynlaisen rahamäärän kädessäni samalla antavan minulle tietynlaisen vastuun ja se vastuu on pitää vakkaristaan kaikella lempeydellä ja lämmöllä niin hyvää huolta kuin mitä vain omasta puolestani pystyn tarjoamaan ja haluan tarjota.
Ja tosiaan mainitsinkin tuossa, että kaikessa pakettitarjoushommassa ei välttämättä kyse ole kuukausirahasta, jollei toinen osapuoli niin halua, sillä jonkun mieleen voi paremmin nimenomaan olla tuollainen kymmenen kerran kortti tai vastaava ajaton pakettitarjous, jos sellaisen avulla pystyy helpommin suunnittelemaan omaa arkeaan ja tapaamisia tytön luona siten, että se ajallisesti on paremmin mahdollista.
Ja tuosta oman henkilöllisyyden omana tietona pitämisestä pitää jokaisen palveluntarjoajan pitää ehdottoman hyvää huolta ja jokainen on myös itse omalla toiminnallaan vastuussa siitä, että se myös pysyy omana tietona. Kaikenlaiset stalkkerit ja heidän toiminnan voi estää ja katkaista välit, jos toinen osapuoli on mennyt ja ylittänyt sen rajaviivan, jonka yli monikaan palveluntarjoaja ei välttämättä toivo astuttavan. Kaikilla on oikeus tällä alalla yksityisyyteen ja samaten oikeus myös pitää siitä yksityisyydestä niin hyvää huolta kuin vain on mahdollista.
Kumia taas käyttää tasan jokainen terveydestä ja ehkäisystään välittävä (
ja kyllä, minua saa sanoa ihan vain Johannaksi pelkkien SR-lyhenteiden sijaan, kun siis minuun ja nimimerkkiini halutaan viitata keskustelussa).