Jos haluaa vakio menopelin jossa on mukana tunteita ja tuoksuja niin kannattaa nää huora jutut alias sokeritytöt unohtaa ja aloittaa seurustelemaan. Takaan että siihen hommaan saa paalua palamaan.
Uutiset:
Kuinka monen meistä itseään arvostavista, raittiista, sivistyneistä ja itseään huolta pitävistä huorista kuvittelet käyvän yöelämässä?
Kuinka monen meistä itseään arvostavista, raittiista, sivistyneistä ja itseään huolta pitävistä huorista kuvittelet käyvän yöelämässä?
Aika moni huora on sanonut käyvänsä silloin tällöin yöelämässä. Mun mielestä nämä kuuluvat sellaisiin naisiin jotka arvostavat itseään. Se että joku on raitis ei ole tae sivistyksestä tai älykkyydestä. Sinä olet tästä ihan loistava esimerkki.
Lifti ja Hubbis, jos ei teillä nyt ole muuta tekemistä kuin olla perseestä, niin pienemmällä vaivalla voisitte esim. olla hiljaa.
Lifti ja Hubbis, jos ei teillä nyt ole muuta tekemistä kuin olla perseestä, niin pienemmällä vaivalla voisitte esim. olla hiljaa.
Hei Rahamies, ei siis ihmekään, ettei suksemme luista samalla aallonpituudella. Käyt siis yöelämässä tarjoamassa sokerideittailun hengessä rahaa? Kuinka monen meistä itseään arvostavista, raittiista, sivistyneistä ja itseään huolta pitävistä huorista kuvittelet käyvän yöelämässä? Minä en moisia nykyään harrastele juurikaan eikä huvita katsella vierestä muiden dokailua ja sekoilua sekä oman terveytensä pilaamista. Ai niin, sori, mutta sinähän taidatkin etsiä läträävää seuraa. Ole hyvä vaan ja etsi itsellesi sellainen jostakin klubilta, jos siltä tosiaan tuntuu. Parhaassa tapauksessa saattaa se etsimäsi osapuoli olla myös samalla hieman pilvessä tai muissa kamoissa, jos sellaisesta tykkäät ja jos tahdot itsekin läträtä ja roinata.
Tiedän että aika monikin. Toi on taas kamalaa yleistämistä omasta käyttäytymisestä.
Kummallisissa piireissä liikut, jos roinaus ja läträys on sinulle arkipäivää.
Siinä oli ihan loistavat pointit. Mutta jos et muuta näe kuin oman raittiin perseesi niin syytön minä siihen olen. Ja hei mä olin monta päivää hiljaa, johonkin se raja vaan on vedettävä ja todettava että katso nyt vittu joskus peiliin ja mieti mitä taas tuli sanottua.
Siinä oli ihan loistavat pointit. Mutta jos et muuta näe kuin oman raittiin perseesi niin syytön minä siihen olen. Ja hei mä olin monta päivää hiljaa, johonkin se raja vaan on vedettävä ja todettava että katso nyt vittu joskus peiliin ja mieti mitä taas tuli sanottua.
No onko sinulla nyt minuakin vastaan jotain?
Minulle on ihan sama, mitä sinä toisista ihmisistä ajattelet. Ajatella saa mitä ikinä ajatteleekaan, siitä ei ole haittaa kenellekään. Mutta siinä sietäisi olla varovaisempi, että mitä ajatuksia sanoo ääneen, ja minkä ajatusten mukaan toimii. Pointtisi fiksuuden ja päihteidenkäytön välisestä suhteesta on ymmärrettävä ja olen siitä samaa mieltä, mutta ihan perseestä sanoa se tuolla tavalla henkilökohtaisesti haukkuen.
Viittaatko nyt siihen, että SielujenRakastelua meni henkilökohtaisuuksiin, ja sinä yhtenä vammaisena seurasit perässä? Vai mitä tarkoitit?
Tiedän että aika monikin. Toi on taas kamalaa yleistämistä omasta käyttäytymisestä.
Se olikin kysymys, ei yleistämistä. Taasko kirjoittamaani halutaan tarkoituksella vääristellä? En minä tiedä totuutta, koska en ole tehnyt aiheesta tilastollista tutkimusta. Tiedän vain sen, että alkoholi on keskushermostomyrkky, jonka juominen ei kannata, koska se pitkässä juoksussa tuhoaa elimistöä, heikentää aivotoimintaa ja lyhentää elinikää, ja tämä on fakta. Itsestään huolta pitämiseen ei kuulu itsensä tuhoaminen. Ja kalja tai muut viinakset voivat sen aivotoiminnan heikentämisen kautta edesauttaa sitä, että raittiin ihmisen kirjoitteluista ei otakaan enää samalla tavalla selkoa (ja kyllä, tämä on minun mielipiteeni, mutta ei välttämättä taaskaan edusta täyttä faktaa, koska minulla ei ole tästäkään tieteellistä tutkimusta).
Ja kalja tai muut viinakset voivat sen aivotoiminnan heikentämisen kautta edesauttaa sitä, että raittiin ihmisen kirjoitteluista ei otakaan enää samalla tavalla selkoa
Vihjasitko juuri mun olevan kännissä kun en ymmärtänyt SINUN omintakeista tarkoitusta?
Viittaatko nyt siihen, että SielujenRakastelua meni henkilökohtaisuuksiin, ja sinä yhtenä vammaisena seurasit perässä? Vai mitä tarkoitit?
Juuri näin.
Juuri näin.