Kertokaas tietoa ja kokemuksianne Helsingin katuprostituutiosta.
Uutiset:
Viimeisen parin vuoden aikana olen pannut merkille uuden ryhmittymän ja paikan. Aleksin ja Keskuskadun nurkilla päivystää pimeän aikaan nigerialaisia tms. tyttöjä ja käyvät hyvin agressiivisesti päälle. Selvästi on organisoitua toimintaa, ja reviirit selkeästi jaettu. Ei ole tullut mieleenikään tehdä kauppaa.
Tornin lähistöllä sitten pyörivät ...t ja virolaiset.
Mä taas ihmettelen miksi joku ei lähtis hakee seuraa kadulta? parhaiten tiedät kadulta tai ravintolasta hommaten kenen matkaan meet kun kenties jonkun netti profiilin luo meno josta ei tiedä mitä siel odottaa oikeesti
Mä taas ihmettelen miksi joku ei lähtis hakee seuraa kadulta? parhaiten tiedät kadulta tai ravintolasta hommaten kenen matkaan meet kun kenties jonkun netti profiilin luo meno josta ei tiedä mitä siel odottaa oikeesti
En ymmärrä miks katu tai ravintola huorat ois extempore nimen omaan siel voit diilin tehä face to face ja valikoida face to face aivan samal taval rauhas ku netissäkin.
Voiko joku tätä harrastanut selittää miksi lähtisi etsimään seuraa kadulta? Netti poikki? Heräteostos?
En ymmärrä miks katu tai ravintola huorat ois extempore nimen omaan siel voit diilin tehä face to face ja valikoida face to face aivan samal taval rauhas ku netissäkin.
Siis niinq en mäkään. Sit tulee semmoiset koppalakkit ja pistää sut semmoseen siniseen taksiin, jossa pillit katolla, mut siin ei lue taxi. Varmaan se on ...taksi vai voisko se olla ubertaksi. Mä en kässää. Ja se auto ei oo sillee paloauto eikä lanssi. Tää on niin vaikeeta. Vitsi. Mun horoskoopeis ei lukenut mitään näistä. Mut tosi fantsua ku saa ilmaiskuljetuksen suoraa valtion ylläpitämään hotelliin. Ja myöhemmin sut viedään semmoseen taloon, jossa paljon tiiliä ja hyvin pukeutunutta väkeä. Onkohan ne häävierait? Täytyy olla. Onkohan posti hukannu mun hääkutsun? Varmaanki. Anyway sit siel semmonen ukkelit väittelee keskenää ja sit semmonen toinen ukko siel lukee joita paperis. Vissiin ei osaa ulkoa ni pitää luntata paperista. Vähäks noloo. Silleen. Mitehä se tyyppi on pärjänny koulus? Veikkaan, et ei hyvin. Sit se jäbä lukee paperist ja sit sut sulle annetaan semmonen lappu, jos lukee niinku sillee semmost virkakielt mitä sä et niinku ymmärrä. Kaupan päälle sulle annetaan ilmainen voucheri sinne valtion hotellin pitemmäksi aikaa. Ihanaa.
Sen verran voisi kartalla asioista, että kadulla ja ravintolassa tapahtuva seksikauppa on lain mukaan rangaistavaa, koska ne ovat julkisia paikkoja, toisin kuin yksityisasunnot ja muut majoitusmuodot, joissa seksin ostaminen ja myynti on sallittua, kun myyjä tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan.