Moikka!
Löytyisiköhän naista joka antaisi maitaa varpaitaan? Ei tahdo löytyä vaikka luulisin että moni nainen tykkää siitä.
Uutiset:
Ai niin, unohdin kaikki jalattomat horot! Pahoittelen, kun taas käyttäydyin näin syrjivästi.
Löytyy. Ilmoitat vain heti kättelyssä, että mitä haet, ja sovit tapaamisesta hyvissä ajoin etukäteen, ettei käy kuten minulle. Sattuipa nimittäin niin, että olin juuri ollut möyrimässä jossain paljain jaloin, ja suihkussa olin vain huuhdellut jalkani vähän puhtaita muistuttaviksi. Koska eihän sitä asiakkaat nyt jalkojani räpeltele. Sitten tuli asiakas, joka imaisi varoittamatta varpaani suuhunsa, ja ei, en ehtinyt estää, kun se tuli niin yllättäen. Ei hän näköjään mitään tappavaa tautia likajaloistani saanut, kun tuli vielä uudestaankin kyläilemään, mutta opinpahan siitä, että jalat kannattaa aina puunata huolellisesti ennen tämän asiakkaan saapumista.
Vähän aikaa sitten sovin tapaamisen toisen asiakkaan kanssa, joka ilmoitti jalkafetissistään heti ensimmäisessä viestissä ja sopi tapaamisen monta päivää etukäteen. Tällöin pystyin sijoittamaan tapaamisen heti siivouspäiväni jälkeen, jolloin lattiat ovat puhtaat ja pölyttömät. Puunasin jalkani säihkyviksi, kuorin ja rasvasin ne pehmeiksi, ajelin varvaskarvat pois ja siistin varpaankynnet oikein näteiksi. Asiakas sai suuhunsa puhtaat, kauniit, pölyttömät ja hyvänmakuiset varpaat.
Löytyy. Ilmoitat vain heti kättelyssä, että mitä haet, ja sovit tapaamisesta hyvissä ajoin etukäteen, ettei käy kuten minulle. Sattuipa nimittäin niin, että olin juuri ollut möyrimässä jossain paljain jaloin, ja suihkussa olin vain huuhdellut jalkani vähän puhtaita muistuttaviksi. Koska eihän sitä asiakkaat nyt jalkojani räpeltele. Sitten tuli asiakas, joka imaisi varoittamatta varpaani suuhunsa, ja ei, en ehtinyt estää, kun se tuli niin yllättäen. Ei hän näköjään mitään tappavaa tautia likajaloistani saanut, kun tuli vielä uudestaankin kyläilemään, mutta opinpahan siitä, että jalat kannattaa aina puunata huolellisesti ennen tämän asiakkaan saapumista.tästä tuli mieleen että ainakin osa voi juuri haluta että vatppat on likaiset enemmän tai vähemmän muistan erään dominan tarinan teki semmoisen mädänmunan hajuisen mutta vaarattoman nesteen missä lillutti varpaita ennen asiakkaan tuloa tyyppi oli todella tyytyväinen.
Vähän aikaa sitten sovin tapaamisen toisen asiakkaan kanssa, joka ilmoitti jalkafetissistään heti ensimmäisessä viestissä ja sopi tapaamisen monta päivää etukäteen. Tällöin pystyin sijoittamaan tapaamisen heti siivouspäiväni jälkeen, jolloin lattiat ovat puhtaat ja pölyttömät. Puunasin jalkani säihkyviksi, kuorin ja rasvasin ne pehmeiksi, ajelin varvaskarvat pois ja siistin varpaankynnet oikein näteiksi. Asiakas sai suuhunsa puhtaat, kauniit, pölyttömät ja hyvänmakuiset varpaat.