Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...  (Luettu 3855 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« : Toukokuu 03, 2020, 10:51:40 »
Ajattelin avata tällaisen langan siitä syystä, koska olen lähinnä turvallisuuden kannalta miettinyt sitä, onko minun kannattavaa missään tilanteessa päästää ovesta sisään kanssani asioimaan samaan aikaan kahta itselleni ennalta tuntematonta kaverusta, vaikka kaksi ihmistä olisikin valmis maksamaan tapaamiselta kumpikin oman osuutensa, siis yhteensä tuplahinnan siihen nähden kuin mitä veloitan yksistään tavattavalta (eli esim. jos yksin asioiva maksaisi muuten tunnin sessiosta x-määrän rahaa, niin kaksi ihmistä luonnollisesti maksaa silloin yhteensä tuon kaksi kertaa x-määrän rahaa, koska kaiken logiikan mukaan veloittaisin kummaltakin osapuolelta erikseen sen saman x-määrän kuin mitä yksistään tulevaltakin eli ei siis mitään kaksi ihmistä yhden hinnalla -tarjouksia todellakaan).

Lähinnä mietin, että eikös tuollainen ole jo turvallisuuskysymys, että päästäisi kaksi ihmistä ovesta samaan aikaan sisälle, ja varsinkin jos kumpikin on ennalta tuntematon uusi tuttavuus, joita kumpaakaan en siis ole ehtinyt vielä ennestään tavata. Voisin kuvitella, että joutuisin melkoiseksi altavastaajaksi tuollaisessa tilanteessa, jos jotain ikävää sattuisi ja voisin myös kuvitella, että ikävyyksien tekijöillä voi olla tekijästä riippuen myös tapana juonitella toinen toistensa kanssa ja tehdä yhteistyötä, sillä mikäs tappelutilanteessa, jos minut haluttaisiin vaikkapa hakata, sitoa ja ryöstää, olisikaan ovelampaa kuin se, että henkilöitä olisi kaksi, jolloin tuollaisen rikosaikeen toteuttaminen olisi heille helpompaa kuin yksin toteutettuna. Ja todellakin oman turvallisuuteni kannalta kyllä pitäisin itseäni totaalisen tyhmänä, jos olisin omaa tyhmyyttäni päästänyt kaksi ihmistä samaan aikaan sisälle enkä kumpaakaan heitä ennestään tuntisi...

Tähän mennessä en siis ole tuon turvallisuusseikan vuoksi viitsinyt suostua tapaamisiin kenenkään sellaisen parivaljakon kanssa, joka tuollaista kolmen kimppa -systeemiä ehdottaa ja jos kyseessä on minulle ennalta tuntemattomat henkilöt. Onnistuu se kolmen kimppa -fantasian toteuttaminen niinkin päin ja sitä paitsi paljon turvallisemmin, jos yhdessä duona jonkun tutun kollegan kanssa keikkailisin, mitä en nyt ainakaan toistaiseksi ole ehtinyt vielä miettiä, mutta voisi hyvinkin jossakin vaiheessa olla mahdollista ja siinä vaiheessa, kun minä itse siitä asiasta jossakin erikseen ja näkyvästi ilmoitan (asiakkaiden uteluihin kolmen kimppa -jutuista en viitsi edes vaivautua vastaamaan, koska kumminkaan juuri silloin minulle tai mahdolliselle duosta kiinnostuvalle kollegalle se ajankohdallisesti ei välttämättä sovi, kun sitä joku asiakas omatoimisesti tajuaa ehdottaa).

Ja toisaalta tiedän senkin, että vaikka luonnollisesti veloittaisin kahdelta ihmiseltä yhteensä kaksinkertaisen summan siihen nähden kuin mitä veloittaisin yksikseen tulevalta ja tietäisin saavani siitä muuten ihan mukavasti rahaa, niin omaa turvallisuutta arvostavana ilotyttönä ja palveluntarjoajana en silti viitsi riskeerata omaa turvallisuuttani vain siksi, että ajattelisin raha edellä aivan joka asiassa, ajattelin vain tässä mainita...

Tähän mennessä en siis ole tuon turvallisuusseikan vuoksi viitsinyt suostua tapaamisiin kenenkään sellaisen parivaljakon kanssa, joka tuollaista kolmen kimppa -systeemiä ehdottaa ja jos kyseessä on minulle ennalta tuntemattomat henkilöt.

Edit: Piti tuohon liittyen vielä mainita sekin hassu seikka, että aina kun olen tämän asian maininnut jollekin, joka on ehdottanut kaveruksensa kanssa luokseni tulemista, etten ole valmis tapaamaan kahta tuntematonta samaan aikaan, vaan tapaan mielellään yksi kerrallaan erikseen, niin sitten en ole sen jälkeen noista kolmen kimppa -utelijoista pahemmin kuullut eli liekö joka tapauksessa jonkinlaisia juonittelevia aikeita sellaisilla tapauksilla, joita ei kahdenkeskinen nautiskelun kanssani kiinnosta ilman kolmatta pyörää...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2020, 11:03:35 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1210
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #1 : Toukokuu 03, 2020, 11:08:03 »
Suurempi riski sinulla on ohareista kuin miettiä tuleeko pahoinpidellyksiryöstetuksi.

Näitä kyselyitä tulee tasaiseen tahtiin. Suurin osa on miesten fantasioita jotka jäävät toteutumatta kun eivät uskalla. Oharit seuraava toteutumattomuuden syy.

Se on niin, jos jatkuvasti joka asiakkaan kanssa pelkää ja pitää potentiaalisena pahoinpitelijätappajana, oma työ kärsii siitä. Ei pysty vapautumaan eikä olemaan hyvä asiakaspalvelija kun takaraivossa pelko mukana joka saa varuilleen joka hetki.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2020, 11:11:56 kirjoittanut Viola »
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #2 : Toukokuu 03, 2020, 11:22:08 »
Se on niin, jos jatkuvasti joka asiakkaan kanssa pelkää ja pitää potentiaalisena pahoinpitelijätappajana, oma työ kärsii siitä. Ei pysty vapautumaan eikä olemaan hyvä asiakaspalvelija kun takaraivossa pelko mukana joka saa varuilleen joka hetki.

No kyllähän tässä terve varovaisuus ja turvallisuustekijöiden sekä riskien arvioiminen on aina hyvästä, oli kyseessä kuka tahansa. Eikä siis todellakaan sillä, että olisin sätkynukke. En hypi joka asiasta varpaillani, koska moniakaan asioita en edes nykyään osaa enää pelätä, ja muutenkin suhtaudun rennon luottavaisesti lähtökohtaisesti kaikkiin niihin tilanteisiin, joissa saan olla asikkaan kanssa kahden kesken. Kolmen kesken ja altavastaajana kahden ihmisen kanssa pitäisi kyllä koko ajan jyskyttää takaraivossa, että mikä oikein on puolustuskykyni uhkaavan tilanteen varalta, ja yllättävän moni noista parivaljakkona tapaamista ehdottelevista tapauksista on ulkomaalaistaustaisia, joihin en luota sitäkään vähää, jos ne ovat itselleni tuntemattomia ja jos luotettavaa asiakassidettä ja -kontaktia ei ole aiemmin ennestään ehtinyt syntymään. Ja tämän turvallisuusasian nyt pitäisi leikata ihan kenellä tahansa, joka on kiinnostunut siitä, ettei itselle tapahdu mitään pahaa omaa tyhmyyttään ja huolimattomuuttaan ja ilman, että asioita olisi ainakin edes vähän mietitty ja terveellä tavalla varauduttu.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1210
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #3 : Toukokuu 03, 2020, 11:36:20 »
jos jatkuvasti joka asiakkaan kanssa pelkää

Tuossa se olennainen sana.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0056

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #4 : Toukokuu 03, 2020, 11:39:22 »
Asiakasfobia.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9168
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #5 : Toukokuu 03, 2020, 11:43:23 »
Oon kans miettinyt tätä asiakkaan näkökulmasta kun ois kiva tavata kaksi huoraa samaanaikaan. Pelottaa vaan että ne hakaa mua korkokengillään ja vie kaikki mun rahat, ottaa valokuvia ja kirirstää sitten niillä.

Saatanan vaikea hengittää kun toinen istuu kasvojen päällä ja toinen imee kyrpää. Ihan hirveetä kun on ylä ja alapää tukittuna.

Mua pelottaa.

Mulle ei oo koskaan kukaan huora mitään tehnyt mutta olen lukenut että jossain jollekin jotakin joku oli tehnyt.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #6 : Toukokuu 03, 2020, 11:52:43 »
Kauhean pitkä johdanto ilmiselvästä asiasta. Tottakai molemmat maksaa saman rahan ajasta ???

Tuskin kaikilla sentään on ensinmäisenä mielessä ryöstää ja raiskata. Ne viikinki ajat meni jo. Kyllä se on ihan ymmärrettävää, että haluaa tavata molemmat erikseen ennen kimppailua, tai ainankin toinen on entuudestaan tuttu. Mitä tuohon pelkoon tulee, niin sitten saa pelätä aina ja kaikkia. Vakkarikin voi seota ja levittää palveluntarjoajan hanko-Petsamo välille.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2199
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #7 : Toukokuu 03, 2020, 12:03:36 »
Mulla on ollut tosi onnistuneita tapaamisia kahden kaveruksen kanssa, jotka ovat tulleet yhtaikaa treffeille.

Valitettavasti dp ei ole ollut kertaakaan kaverusten toiveissa, joten tämä mun henk.koht. fantasia on vielä toteutumatta.  ;) Mutta onhan se nyt hiton kuumaa olla kahden miehen välissä suudeltavana ja hyväiltävänä ja...  8)

Kenenkään ei tietenkään kannata tehdä mitään sellaista, mikä jo lähtökohtaisesti ajatuksena tuntuu huonolta. Ja oma turvallisuus ja miten sitä parhaiten edistää kannattaa ihan aina miettiä tarkkaan. Mutta en nyt lähtökohtaisesti leimaisi tyhmiksi ja itsestään huolta pitämättömiksi kaikkia, jotka tekevät asioita myös toisin kuin itse... ::)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #8 : Toukokuu 03, 2020, 12:09:02 »
Mulla on ollut tosi onnistuneita tapaamisia kahden kaveruksen kanssa, jotka ovat tulleet yhtaikaa treffeille.

Valitettavasti dp ei ole ollut kertaakaan kaverusten toiveissa, joten tämä mun henk.koht. fantasia on vielä toteutumatta.  ;) Mutta onhan se nyt hiton kuumaa olla kahden miehen välissä suudeltavana ja hyväiltävänä ja...  8)

Kenenkään ei tietenkään kannata tehdä mitään sellaista, mikä jo lähtökohtaisesti ajatuksena tuntuu huonolta. Ja oma turvallisuus ja miten sitä parhaiten edistää kannattaa ihan aina miettiä tarkkaan. Mutta en nyt lähtökohtaisesti leimaisi tyhmiksi ja itsestään huolta pitämättömiksi kaikkia, jotka tekevät asioita myös toisin kuin itse... ::)

No siis tuollaisia samanlaisia fantasioita on ollut joskus minullakin, eikä niiden toteuttaminen ole poissuljettua, jos kyse on sellaisista ihmisistä, jotka ennalta tunnen ja joihin luotan kuin omiin taskuihini eli ettei siinä tilanteessa olisi odotettavaakaan, että sattuisi jotakin ikävää... Enkä todellakaan väitä, että toisin tekevät olisivat automaattisesti tyhmiä ja huoltapitämättömiä. Kyse kun voi olla tietoisesta riskin ottamisestakin. Silloin tosin ei jälkikäteen voi välttämättä enää lainkaan vetää menetettyä peliä takaisin, jos siis sattuu jotakin peruuttamatonta, ja se peli on nimeltään elämä, ja elämä itsessään vaan on joskus raakaa peliä...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2020, 12:19:42 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3044
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #9 : Toukokuu 03, 2020, 16:01:40 »
Mä olen toteuttanut näitä muutaman kerran, mutta käytännössähän se on ollut enemmän sellaista et kundi vaan vaihtuu välillä.
Mutta joo, mullakin on se et ainakin toisen, mielellään kummankin, pitää olla mulle entuudestaan tuttuja asiakkaita. Jos vain toinen tuttu niin pitää olla sit hieman useampikin käynti takana ennen kuin aletaan tällaista kimppaa sopiin.
Hinnoittelu on just niin et tuplahinta siihen nähden kuin mitä veloitan yksistään tavattavalta, se miten kundit sit jakavat tuon keskenään on mulle yks ja se sama.

Useammin on kyllä sit tällaisen kyselyn jälkeen päädytty ratkaisuun et miehet käyneet yksi kerrallaan, mut ihan peräkkäin. Toinen odottaa ulkona ja tulee sit heti toisen jälkeen. Eli ei ole ollut erityisesti haussa 3some fantasien toteuttaminen, vaan kaverukset vaan haluaa esim. ennen viihteelle lähtöä käydä yhdessä huorissa ja sen saa sit toteutettua noinkin. Eli kannattaa ehkä hieman näissä kuulostella sitäkin et onko kyse just et halutaan panna huoraa samaanaikaan vai onko kyse vaan tuollaisesta ajallisesta käytännön järjestelyn hakemisesta, jolloin sen pystyy toteuttaan tuolla yksi kerrallaankin tavalla. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kalliossa ti-ke 25.-26.6.!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11399
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #10 : Toukokuu 03, 2020, 16:40:58 »
Mä olen toteuttanut näitä muutaman kerran, mutta käytännössähän se on ollut enemmän sellaista et kundi vaan vaihtuu välillä.

... vai onko kyse vaan tuollaisesta ajallisesta käytännön järjestelyn hakemisesta, jolloin sen pystyy toteuttaan tuolla yksi kerrallaankin tavalla. :)

Jäin tätä miettimään, että jos kyseessä ei ole varsinainen 3some mutta molemmat maksaa täyden hinnan niin peräkkäiset ajat ois tosiaan jotenkin luontevampia...🤔🤔 Mut ehkä mä vaan mietin liikaa.😊


Amator

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #11 : Toukokuu 03, 2020, 16:51:39 »
^ Vähän samoilla linjoilla, jos ei tosiaan 3some voileipineen kyseessä. Asiakkaan kannalta toinen heebo on silloin vain tiellä ja syömässä aikaa. Palveluntarjoajan kannalta toki ihan huippu, tuplaraha samassa ajassa samasta hommasta.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #12 : Toukokuu 03, 2020, 17:29:47 »

Lähinnä mietin, että eikös tuollainen ole jo turvallisuuskysymys, että päästäisi kaksi ihmistä ovesta samaan aikaan sisälle...
Eikös se ole samalla lailla turvallisuuskysymys jos päästät yhden tuntemattoman ihmisen sisään? En näe ihmismäärällä suoraa korrelaatiota riskeihin.

Kannattaa laittaa kioski kiinni jos jännittää tai lopettaa tuntemattomien ottaminen asiakkaiksi  8)

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #13 : Toukokuu 03, 2020, 17:36:09 »
Huonommin siinä pärjää jos kaksi käy hankalaksi versus yksi. Eli itse en tuollaiseen lähtisi, jokainen toki tekee niinkuin parhaaksi näkee.

Oon toki ollut kombossa missä oli minä, mun kimppakaveri tyttö, hänen vakkarinsa ja hänen vakkarinsa kaveri, eli joo teoriassa kaksi mulle aiemmin tuntematonta miestä mut toi nyt olikin kokonaisuudessaan hieman eri homma kuin yksin ottaisi kaksi uutta yhtaikaa.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #14 : Toukokuu 03, 2020, 18:13:31 »
^ no mun oletuksena on se, että asiakas (mies) on lähtökohtaisesti palveluntarjoajaa (nainen) fyysisesti vahvempi. Siten tuolla asiakasmäärällä ei pitäisi olla tuohon hanttiin laittamiseen merkittävää eroa.

Toki joukossa tyhmyys tiivistyy.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #15 : Toukokuu 03, 2020, 18:17:28 »
No mut todellakin on jos jo yksi asiakas on vahvempi niin saati sitten kaksi miestä, siinä on jo jäätävä ylivoima. Enkä tarkoita et yhtäkään vastaan kannattaa voimalla tapella, mut selviämismahdollisuudet paremmat jos vähemmän tyyppejä keiltä pitää päästä karkuun.

Toki tietty varovaisuus on viisautta myös yksittäisten kanssa, en sitä tarkoita. Mut en edes lähde kokeilemaan onneani kahden uuden tuntemattoman kanssa edellämainituista syistä. Ja kuten sanottu jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee ja kokee.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2020, 18:22:22 kirjoittanut NinniNeiti »
Thank you 🙏🕊️

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11399
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #16 : Toukokuu 03, 2020, 18:28:40 »
^
Tuo Ninnin ajatus tuntuu fiksulta, varmaan toimisin itse samoin... sillä 2 tuntematonta ihmistä on isompi riski kuin 1.
Amator

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2521
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #17 : Toukokuu 03, 2020, 18:55:13 »
^^näin mäkin kyllä ajattelisin
💊

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #18 : Toukokuu 03, 2020, 20:04:35 »

Lähinnä mietin, että eikös tuollainen ole jo turvallisuuskysymys, että päästäisi kaksi ihmistä ovesta samaan aikaan sisälle...
Eikös se ole samalla lailla turvallisuuskysymys jos päästät yhden tuntemattoman ihmisen sisään? En näe ihmismäärällä suoraa korrelaatiota riskeihin.

Kannattaa laittaa kioski kiinni jos jännittää tai lopettaa tuntemattomien ottaminen asiakkaiksi  8)

Jos on tältä alalta kertynyt jo reilun kahden ja vuoden aikana kokemusta, kodin turvajärjestelmä sospainikkeineen olemassa, itsepuolustustaitoja hätätilanteiden varalta sekä muita asioita mietitty mahdollista hätätilannetta varten ennakkoon terveellä järjellä, jos joskus sattuisi jotakin ikävää, niin se todennäköisyys, että pääsisi sattumaan jotakin hyvin ikävää, tietenkin pienenee, jos en ota kahta minulle ennestään tuntematonta samaan aikaan sisälle. Jos otan yhden minulle ennestään tuntemattoman asiakkaan kerralla, niin edellä mainitsemiini turvallisuusseikkoihin liittyen se on selvästi pienempi riski kuin jos ottaisi kaksi, koska selkeästi helpommin siinä hätätilanteeseen liittyvässä tappelussa häviää kahdelle ihmiselle kuin yhdelle, jos sen yhden osaa itsepuolustuksella selkeästi todennäköisemmin ja paremmin hoidella siihen kuntoon, että vartija ja poliisit voivat hoitaa loput. Kahta samanaikaisesti ei välttämättä voi itsepuolustuksessa säikäyttää tai tyrmätä yhdellä iskulla tuosta noin vain tai ei voi päästä läheskään yhtä helposti karkuun, ja jo yksittäisessä henkilössäkin olisi jo tiukka paikka, muttei kuitenkaan välttämättä läheskään niin tiukka kuin mitä kaksi henkilöä samaan aikaan kohdattaessa hätätilanteessa siis.

Edit: Ninnineiti kiteyttikin asian omin sanoin jo ihan fiksusti näköjään:

No mut todellakin on jos jo yksi asiakas on vahvempi niin saati sitten kaksi miestä, siinä on jo jäätävä ylivoima. Enkä tarkoita et yhtäkään vastaan kannattaa voimalla tapella, mut selviämismahdollisuudet paremmat jos vähemmän tyyppejä keiltä pitää päästä karkuun.

Toki tietty varovaisuus on viisautta myös yksittäisten kanssa, en sitä tarkoita. Mut en edes lähde kokeilemaan onneani kahden uuden tuntemattoman kanssa edellämainituista syistä. Ja kuten sanottu jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee ja kokee.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2020, 20:09:24 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kun kaksi kaverusta haluaa asioimaan samaan aikaan...
« Vastaus #19 : Toukokuu 03, 2020, 21:45:08 »
Onhan se toki mahdollista, että molemmat kaveruksista ovat vähän ulalla, jotenkin pitäisin sitä epätodennäköisenä.

Ja onhan tuo tapaamisen dynamiikka muutenkin kolmelle hengelle eri kuin kahdelle hengelle.