Koronan takia kun ollaan etätöissä ja lomautuksella emännän kanssa niin jostain syystä emäntä on avautunut seksistä kumman paljon. On jo pitkään ollut puhe sellaisesta että emäntä tykkää dominoida ja joskus sivuttu aihetta että olisikin kolmenkimppa 2N + minä. No tämä ei ole kuitenkaan toteutunut mutta nyt muutaman kerran pikkuisen viinipäissä emäntä ruennut ehdottelemaan että hommataan kunnon seksinukke. Hän haluaisin katsoa kun sitä nain mutta kuitenkaan en saisi tulla muuta kuin hänen käsittelyssä jne. Hän haluaisi dominoida minua ja "käyttää" nukkea hyväkseen. Olenkin tässä ihan kahden vaihdeilla että missä mennään, asian kanssa.
Sitten toinen mistä hän on ruennut vihjailemaan on että fistaisin hänen pimppaa??? Olen aika äimistynyt että ennen kohtuu ujo nainen on alkanut tälläisiä vihjailemaan. Tässä vaan on se että onko nuo puhe asteella kuten aina ennenkin kaikki vai onko tuossa ihan toteuttamis toiveita?
Sitten toinen mistä hän on ruennut vihjailemaan on että fistaisin hänen pimppaa??? Olen aika äimistynyt että ennen kohtuu ujo nainen on alkanut tälläisiä vihjailemaan. Tässä vaan on se että onko nuo puhe asteella kuten aina ennenkin kaikki vai onko tuossa ihan toteuttamis toiveita?