Tottakai tallennan taiteilijanimen mukaan. En tosin lähettele viestejä tuhatmäärin, enkä soittele turhaan.
Uutiset:
Mulla on juurikin luurissa tallessa Pitsku Pete ja niitä kertaa 18 kpl ja Pitsku Matti ja niitä jotain 12 ja niin edelleen Janeja iso liuta.Harmittaa, ettei urani aikana kukaan, jonka numero olisi tallennettavaksi asti päätynyt, esitellyt itseään Jormaksi.
Miehet tykkää käyttää tiettyjä samoja yleisiä nimiä ja näillä keksityillä nimillä sit laitan talteen mulla käyneet.
Seuraavalla kerralla kun tavataan, kyselen että mitäs myö viimeksi tehtiin.
Koska en kirjoita muistiinpanoja asiakkaistani, en voi mitenkään muistaa mitä viimeksi puuhattiin. Eikä miun mielestä tarvii muistaakaan, koska monesti asiakas haluaa tehdä muita asioita seuraavalla kerralla.
Oharit ja osoitteenurkkijat ovat myös tallessa.
Mulla on juurikin luurissa tallessa Pitsku Pete ja niitä kertaa 18 kpl ja Pitsku Matti ja niitä jotain 12 ja niin edelleen Janeja iso liuta.Harmittaa, ettei urani aikana kukaan, jonka numero olisi tallennettavaksi asti päätynyt, esitellyt itseään Jormaksi.
Miehet tykkää käyttää tiettyjä samoja yleisiä nimiä ja näillä keksityillä nimillä sit laitan talteen mulla käyneet.
Seuraavalla kerralla kun tavataan, kyselen että mitäs myö viimeksi tehtiin.
Koska en kirjoita muistiinpanoja asiakkaistani, en voi mitenkään muistaa mitä viimeksi puuhattiin. Eikä miun mielestä tarvii muistaakaan, koska monesti asiakas haluaa tehdä muita asioita seuraavalla kerralla.
Oharit ja osoitteenurkkijat ovat myös tallessa.
Vanha mutta niin hyvä ketju.
Eräs tapaus parin vuoden takaa. Nolo minulle.
Työpaikalla molemmat puhelimet (huoraprepaid ja priva) työpisteelläni.
Lähdin muutaman kymmenen metrin päähän kahville ja unohdin ottaa puhelimet mukaan.
Niinpä juuri se huoraprepaid soi, kuulin äänen. Olin noussut seisomaan ja puolijuoksua hakemaan puhelimen kun työkaverini ehti ensin. En ymmärrä miksi koska ei koskaan aikaisemmin ollut kiinnostunut puhelimistani.
Hän oli siepannut soivan kännykän käteensä, katsoi kuka soitti ja ojensi sen minulle.
Näytössä luki jotain sellaista kuin Isokyrpä panee.
Seuraavat viikot oli selvästi vaivautunut ilmapiiri tämän työkaverini läsnäollessa. Molemmat kyräiltiin ja kartettiin toisiamme.