Jos se kuuluisi harrastuksiini, imaisisin nyt pitkät hatsit bongista ja nauraisin tälle keskustelulle.
Minä tuskin olisin aloittanutkaan koko aiheesta keskustelua, jos olisin imaissut bongista jotakin ja siinä samassa heittänyt hyvästit ihanan terveelle ja vetreän järjenjuoksuiselle pääkopalleni todeten, että: "Bye bye, my beautiful life..."
Ihanaa elää tipan tippaa ilman mitään alkoa ja muutenkin noudattaa tätä narkkaamatonta elämäntapaani, johon liittyvät ja itseäni koskevat sanani ovat lakini.
Siksi myös tällaisten varoitus- ja valistusaiheiden kirjoittaminen todellakin käy järkiinsä, kun ottaa huomioon, että porukkaa näyttää olevan niin moneen eri lähtöön eikä vain minun yhteydenottajakunnassa vaan myös joidenkin muidenkin tyttöjen yhteydenottajien koko kirjossa.
Ja tosiaankaan mitään omia ja säännöllisiä reseptilääkityksiäkään ei minulla ole, jollei oteta huomioon estrogeenihormonihoitoa, johon liittyvän Spironolactonen eli testoblokkerin saan jättää kokonaan pois laskuista, kunhan tuonne Töölön vaginoplastia-pilluleikkaukseen ensin ennätän, nyt kun olen siis sinne ihan aikuisten oikeasti jonottamassa paraikaa, vaikka sinne onkin nyt jonotusaika mitä päätä huimavaa luokkaa tahansa koronakriisin hidastuksineen. Sillä sinne leikkaukseen meneviltä muutenkin edellytetään ja odotetaan juuri sitä, että on mieleltään täysin terve, mahdollisimman hyvässä fyysisessä kunnossa (juuri tästä syystä johtuen pyrin tekemään voimaharjoittelua salilla kolme kertaa viikossa poislukien tämän hetken salisulut koronan vuoksi) sekä mahdollisimman vähillä säännöllisillä lääkityksillä tai mielellään ei ollenkaan lääkityksiä leikkaukseen mennessä, jotta leikkauksen ja sitä seuraavan toipumisprosessin onnistuvuus ilman suurempia komplikaatioita olisi mahdollisimman hyvällä tasolla. Ja tähän juuri pyrinkin, samaten kuten siihenkin, että haluan edistyä niin elämässäni ylipäätäänkin kuin myös esimerkiksi opiskelussa, mikä nyt on minulle aika itsestäänselvä asia jo muutenkin, koska olen eläjä ja toimija, en luovuttaja. Siksi päihteet nyt vaan eivät kertakaikkiaan sovi kuvioihini ja sillä hyvä, ja siitä Luojallekin hyvin kiitollinen.
Tämän täsmennykseni halusin vielä tähän jättää, jotta joku tätä lankaa lukeva varmasti ymmärtää, miksi päihteilyt ja tuollaiset tyrkytysmenetelmät nyt vaan eivät voi vähempää kiinnostaa tipan tippaa...
Edit: Halusin tämän lääkitysasian senkin takia vielä tässä yhteydessä mainita, ettei joku tule ja syyttävällä sormellaan osoita minua siksi, että ajattelisi, että olen jonkinsortin lääkenarkkari, vaikka minusta nimenomaan on ihanaa voida elää ilman mitään mielipidelääkkeitä ja se on suuri ilon- ja ylpeydenaihe varmasti Antti Heikkilänkin mukaan, jos hänkin siis toivoo, että ihmiset osaisivat tällä planeetalla elää ilman jatkuvia ja turhia lääkityksiä, luonnonmukaisin menetelmin.