Mä kyllä jotenkin rohkenen epäillä, että kovin moni "narkkari" ei pyöri naapurissa tai re:ssä etsimässä pillua. Eiköhän niillä ole joku ihan muu mielessä. Mulla ei oo kertaakaan näissä kuvioissa huumeet tullut vastaan. Kai se sitten riippuu ilmoittelijasta minkälaista asiakaskuntaa vetää puoleensa tms. jos niitä joillekin tulee yhtenään eteen
Ja jos Samu Haber taas haluaa vetää pikku viivat ja tulla panemaan mua, niin se käy kyllä. Samulle terkkuja! 😁
Mitä sitten tulee alkoholiin niin ei se suotavaa ole. Mutta en nyt täysin jyrkkä ole siinä. Kuten Anniinakin sanoi niin vakkareiden kanssa voi olla vähän eri säännöt joskus. Mulla on yksi vakkari, joka on juonut aina aika paljon kun nähdään. Mulla ei ole ikinä tullut mieleenkään pelätä häntä. Yhdessä ollaan jopa keskusteltu hänen alkoholin käytöstään ja siihen liittyvistä ongelmista.
Mä kanssa ajattelin, että ei kait narkkareilla pillu tai kulli ole mielessä, vaan eikö se kama ole tärkein asia maailmassa??
En siis omaa mitään tietämystä huume hemmoista mitä niillä päässä liikkuu, mut tuskin maksullinen seksi...vai?!?
No noin minäkin kyllä kuvittelisin. En ole ikinä ainakaan kuullut narkkarista, joka on sekaisin huorista 😁
En minäkään. Eiköhän ne narkkarit ole kiinnostunut huumeista ennemminkin kuin huorista. Kuten immeiset tuossa ylemmissä kommenteissaan totesi, että sekoilu ja ylimääräinen räyhäminen antaa sen kuvan, että sinun luoksesi on aivan ok tulla sekaisin. Syy-seuraussuhde toimii näin.
Hurjin juttu, jonka olen tässä skenessä kuullut, ja se oli, kun Pömpsy sai pitää sukat jalassa huoraa pannessa. Täytyy myöntää, se oli todella heviä kamaa.