Kyllä luin joo ja mulla särähti tuo "Haluaa polttaa itsensä loppuun että voi sitten kärsiä saikusta tekemättä mitään". Mä vilpittömästi en usko et kukaan haluaa polttaa itseään loppuun (ei edes ne maanis-depressiiviset).
En minäkään lähtökohtaisesti moista usko, mutta jos tässä halutaan takertua pelkästään yksittäiseen sanaan ja saivarrella sen takia, niin sille asialle en edelleenkään voi mitään eikä ole enempää sanottavaa toistaiseksi.
^ Moraalisesta vaitiolovelvollisuudesta sen verran, että Sielulaisen teksti oli valitettavasti sen sävyltään sellainen, jolla hän halusi saattaa toisia seksityöntekijöitä huonoon valoon. Meitä hutsuja on kuitenkin aika vähän, jotta näin julkisesti voisi alkaa kirjoitella yleisellä tasolla noinkin tarkasti eli SR halusi heittää ilmaan sen, että keikkaa heittävät hupsut ”kärsivät maanisista kausista ja muun ajan ovat tekemättä mitään” - koska hän on kuullut tämän olevan yleistä. Huh huh!
Todisteet ja faktat peliin ennen kuin kun tällaisia väitteitä halutaan laukoa.
Minä ja moni muukin on ollut alalla paljon pitempään kuin SR, joka täällä tällä hetkellä muita mollaa koska haluaa olla Ykkönen ja maailman ylivoimaisesti parhain ja palvotuin hutsu - näin hän on itse sanonut. Ainakin forkalta hän onnistuu savustamaan väkeä ulos, tällä hetkellä kun tänne vilkaisee niin pian tekee mieli jo siirtyä pois, harmi.
Niin mitä olen tarkalleen ottaen sanonut ja missä? Voisitko ystävällisesti tuoda sen minulle esiin? Ja voisitko viihdearvon vuoksi jatkaa tuota muille ihmisille selittämistä siitä, että tiedät minut ja motiivini paremmin kuin mitä minä tiedän itse itsestäni?
Mä olen kärsivällinen ja avarakatseinen, mutta nyt raja taisi tulla vastaan.
Kohta ei tarvitse kenenkään tehdä enää hommia turvallisin mielin eikä tännekään kirjoittaa..
Onkohan minunkaan sitten tänne enää turvallista kirjoittaa, koska joku muu alkoi puhumaan minusta viitaten nimimerkkiini ja tiedän, avarakatseisuutta ei varmaankaan keneltäkään meistä puutu. Tai ainakin se osataan naamioida tosi pätevän näköisesti, jos puuttuukin...
Hei kaverit, tämä lähtee nyt tosi oudoille kierroksille. Minä en nähnyt, että Johanna olisi syyllistänyt ketään. Näin hänen puhuvan yleisellä tasolla havaitsemastaan ilmiöstä. Jostain syystä hänelle huomautettiin diagnosoimisesta ja toisten työtapojen arvostelusta, joten hän täsmensi hieman yksityiskohtaisemmin, että hän puhuu jostakin oikean elämän esimerkkitapauksesta, eikä arvostele. Sitten hänelle jostain syystä huomautettiin yksityisasioiden levittelystä ja syyllistämisestä.
Ottakaapa nyt vähän rauhallisemmin, älkääkä niin tihrustelko niillä suurennuslaseilla, kun ne voivat polttaa.
Ja minäkin voin joskus puhua täällä jostain oikean elämän esimerkeistä. Silloin huolehdin aina siitä, että tarinan takana oleva henkilö ei ole tunnistettavissa. Jos se on ongelma niin muistakaa valittaa tähänkin suuntaan.
Jos foorumin moderaattorit valittaisiin vaaleilla ja Olivia olisi ehdokkaana, niin olisin todellakin jo äänestänyt häntä.
Voihan ne "maanisen työtahdin" asiakasmäärät herättää kateutta sellaisissa virkasiskoissa, joiden ovella ei jonoa näy.
Siinä kelpaa sitten toisten burn outteja ihmetellä, kun itsellä on asiakkaat vähissä. Tuli taas vaan mieleen.
^monesti on juuri tästä kysymys.
Mihin tässä oikein viitataan? Siihen, että minulla olisi asiakkaat muka vähissä vain sen takia, etten ole itse kärsinyt burnouteista tällä alalla ja koska satuin nyt neutraalisti ja realistisin sekä rationaalisin tarkastelukeinoin toteamaan tämän asian tähän, että olen kuullut, että joku muu on kärsinyt burnoutista, mutta minä en.
Keskustelu alkaa todellakin mennä huvittavaan suuntaan. Jos minulla olisi asiakkaat loppu, niin enpä ainakaan uhraisi sekuntiakaan kirjoitteluni eteen täällä vaan oikeasti pistäisin asioiden eteen toimeksi niin paljon kuin täytyy. Tällä hetkellä ei täydy mitään, koska asiakkaita riittää tasaiseen tahtiin, joten voin jatkaa kirjoittelua rauhassa ja olla välittämättä näistä pienistä ja mielikuvituksella keksityistä murheenkryyneistä, joihin voi Vesalankin kuulla ylempänä linkittämässäni biisissä pyytävän, että "
Älä tuu droppaa mun tunnelmaa".