Arvoisa Paulatar (Aurora Mature), jos et ole tutustunut ikinä urasi aikana kertaakaan muihin kollegoihin pitäen heitä vain jonkinlaisena uhkana yhteistyömahdollisuuden sijaan, niin ymmärrän kyllä paremmin kuin hyvin, jos käsityksesi tältä alalta muihin kollegoihin liittyen on jäänyt jossakin määrin vajaaksi. Ymmärrän senkin, miksi mahdollisesti sinulla saattaa olla kipinöivä halu tehdä rikosilmoitus asiaan liittyen ikään kuin kostaaksesi muille kollegoille. Laitoit minulle rikosilmoituksesta yksityisviestiäkin, aivan niin kuin se kiinnostaisi minua jotenkin. Koska näet muut kollegat nimenomaan uhkana, et toivona ja auttavana kätenä, vaan verivihollisena. Mutta me olemme sinun voimavarasi. Me haluamme olla sinun tukevia ja tsemppaavia kollegoitasi, jotka nytkin voivat tarjota kireydellesi auttavaa kättä.
Koita tähän väliin rauhoittua, jos mielialasi on kumman kireä. Koita tehdä jotakin rakentavan rentoa, jolla saat aikasi kulumaan ja tule joskus meidän muidenkin kollegoiden juttusille, sillä emme me pure, vaan päinvastoin voisimme olla sinulle tarvittava voimavara ja sellaisia tahoja, joille voisit mahdollisesti joskus jopa kasvotustenkin purkaa ajatuksiasi ja tuntojasi tähän alaan liittyen rakentavassa hengessä. Tämä on vain vilpitön toiveeni, jota ei tietenkään tarvitse noudattaa, jos et koe ikääsi nähden olevasi ajatukselle vielä kypsä. Mutta jos haluat miettiä joskus tällaisia asioita pääsi sisällä, niin sinulla silti on siihen oikeus enkä minä sellaista asiaa halua kieltää,
olenhan sinun rakas kollegasi, jota jotkut rikosilmoitusasiat nyt ei voisi vaan vähempää kiinnostaa, vaan minua kiinnostaa enemmänkin se, jos kaunat ja katkeruudet voisit joskus harkita heittäväsi kankkulankaivoon ja mitä sinä siitä hyvästä saat vastineeksi: paljon iloa, rennompaa ja kevyempää mieltä sekä henkistä ja stressitöntä tasapainoa elää tätä elämää eteenpäin ilman turhia rasituksia.
Joten ole Paulatar hyvä ihminen itsellesi, tee kunnon palvelus itsellesi ja lue kerrankin viestini sisältö alusta loppuun, niin saatat välttyä ikävältä mielialalta, joka saattaisi muuten varjostaa elämääsi ollen lopun elämääsi riesana kannustuksen sijaan...
Tähän päätän aamuisen puheenvuoroni sinua koskien.
*Voimahaleja* ❤️