Minulle kävi kuulemma nyt seuraavalla tavalla:
Sain sähköpostia, jonka mukaan tunnukseni on poistettu. FTS:n ylläpidolta juuri äsken. Kehtaavat väittää, että olen omalla toiminnallani eli tämän langan avaamisella aiheuttanut muka jonkinlaisen luottamuspulan FTS-foorumin puolella. Olisihan se pitänyt arvata...
...Siis että tuo FTS-saitti on sitten todellakin Tiian saitti, ja Tiia päättää, kenestä tykkää ja kenestä ei ja keksi viimeiseen asti kollegoidensa kanssa syitä saada jonkin pätevän selityksen foorumista erottamiselle. Saati että heidän Työvaliokuntaan ei olisi ollut mitään asiaa ilmeisesti muutenkaan. Ja minulla olisi sitten huomenna 9.5 pitänyt jo aikaa sitten sovitusti olla FTS-foorumilla sopimani Kaivopuiston kokoontuminen muiden kollegojen kanssa. Tämä ei toteutunut nyt kun minut poistettiin hetken mielijohteesta.
Ja tämähän ei kai edelleenkään ole Tiian tai hänen komppaaman työvaliokunnan mielestä syrjintää ketään kollegaa kohtaan. Vannon, etten asiaa jätä tähän vaan tarvittaessa todellakin perustan vapaamman ja avoimemman foorumin meille seksityöntekijöille, jotka emme ole FTS:läisiä ja jotka oikeasti haluavat keskustella asioista keskenään niiden oikeilla nimillä.
Minusta alkaa tuntua edelleen ja yhä enemmän siltä, että tuollaisen sivuston laillisuudessa ja eettisyydessä todella on jotakin kysymysmerkin paikkaa, jos minut pitää sieltä kesken kaiken yhtäkkiä erottaa ilman oikeasti perusteltua syytä nyt yhtäkkiä.
Sydämelliset kiitokset vielä sille Forsströmin Tiialle, jolle voisi sen kukkakimpun ja kiitoskirjeenkin kohtapuolin lähettää... Puss puss!
❤️💋