Ei kyse ole siitä, etten minä tietäisi mitä olen kirjoittanut vaan siitä, että se mennyt kirjoitukseni pitää saada silmätikuksi, jotta jollekulle tulisi parempi mieli, jos parempaa mieltä ei muuten omaa pyyteettömästi rakentavassa hengessä käytävän keskustelun muodossa. Aidosti iloinen toisen kirjoituksista ja mielipiteistä näemmä ei saa olla, mutta sitäkin vahingoniloisempi toisen tekemiä virheitä kyyläten ja väittäen niitä sellaisiksi, ettei niistä muka kykene joku oppimaan.
Mistä ihmeestä minä tai kukaan muukaan voisi tietää mikä sinun päivän fiiliksesi on ja miten se poikkeaa edellisestä päivästä? Olisi eri asia, jos olisi puhe jostakin vuosia sitten tehdyistä tai sanotuista, mutta eihän noista sinun kommenteistasi ole kuin pari päivää. Virheitä saa tehdä, mutta niistä olisi hyvä oppia. Tuollaisten ylilyöntien jälkeen ei luottamuksen palauttamiseksi ihan riitä että alkaa syyttelemään muita "menneessä elämisestä" ja "vanhojen muistelusta" ja väittää tilanteen ja oman asenteen olevan kuin taikaiskusta muuttunut välissä.
Mutta aivan sama se minulle on, minä otan lisää popkorneja, jatkatkaa tappeluanne.
Tuskin se sinunkaan päiväsikään olisi mielialaltaan jatkunut automaattisesti kovin valoisana, jos sinulle oltaisiin tehty samoin eli olisi erotettu luottamuksellisesta foorumista, jonka kautta olisit halunnut löytää jatkossakin enemmän vertaistukea ja muiden kollegojen auttavaa kättä. Vai olisitko todennut, että "mitäs pienistä, jos sitä kerran elämässä lentää pihalle foorumilta, johon oli kuukausikaupalla uhrannut tervettä aikaa ja elämänenergiaa" ja jatkanut päivääsi huolettomin mielin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Tuosta kirjoitusasustasi päätellen olisit saattanut vetää isommat ja pysyvämmät herneet nenään, jos itse olisit ollut vastaavassa tilanteessa, ja mietin, olisitko jättänyt asiaa vain päivän parin päästä siihen antaen menneille anteeksi, kun ottaa huomioon tuon tavan tekstissäsi kaivella muiden ihmisten menneitä sanomisia auki, mikä on nykytilanteessa asioiden jo muututtua aivan toisenlaiseksi melko epärelevanttia.
Joten se siitä ja popkorneistasi, sillä voit syödä ne itse, sillä minulla on terveempääkin ruokaa laitettavana kuin jotkin painoa nostavat hiilarihötöt...