Itselläni toimii King Size,tosin voisi olla hiukan ohkaisempi.
Uutiset:
Mä leikkaan yleensä kumihanskasta pikkurillin ja vedän sen veitikan yli. Nippuside vielä napakasti juureen niin pysyy paikalla, kun aika paljon väljää pituus ja leveys suunnassa😐
Mä leikkaan yleensä kumihanskasta pikkurillin ja vedän sen veitikan yli. Nippuside vielä napakasti juureen niin pysyy paikalla, kun aika paljon väljää pituus ja leveys suunnassa😐
Siinä on niinku penisrengas samalla🙂
Siinä on niinku penisrengas samalla🙂
Juuri niin! Sitten kun vielä sivareilla leikkaa sen nippusiteen hännän sellaiseen terävään kulmaan, niin ai ettien että kun tekee gutaa kumppanin intiimialueella😁
Tämä on kyllä ihan hyvä kysymys, jota on joskus käsitelty aiemminkin. Olen löytänyt tasan kaksi sopivaa: MySize69 ja Pasante Super King Size. Niissä on molemmissa se ongelma, että ovat aika paksuja ja muutenkin tällä iällä tuntoherkkyys alenee. Jos joku osaa vihjata ohuempaa vaihtoehtoa, olisin kovasti kiitollinen. Googletttaminen ei oikein tuonut tulosta. Kerran kokeilin naisten kondomia ja se tuntui aika mukavalta.
Ylilääkäri
Tämä on kyllä ihan hyvä kysymys, jota on joskus käsitelty aiemminkin. Olen löytänyt tasan kaksi sopivaa: MySize69 ja Pasante Super King Size. Niissä on molemmissa se ongelma, että ovat aika paksuja ja muutenkin tällä iällä tuntoherkkyys alenee. Jos joku osaa vihjata ohuempaa vaihtoehtoa, olisin kovasti kiitollinen. Googletttaminen ei oikein tuonut tulosta. Kerran kokeilin naisten kondomia ja se tuntui aika mukavalta.
Ylilääkäri
Ylilääkäri
Pieneksi taitaa osoittautua tämäkin?
https://www.kondomiverkkokauppa.fi/epages/kvk.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014050659/Products/protex002
Ehjä
Pois otettu.
Mihin muuhun kondomia käytetään kuin panemiseen?
Minä käytän vain XXXXXXL-kortsuja. Vedän ne kokovartalon yli.