Tunnistaako kukaan virolaista tummaa, kaunista Innaa, joskus Hakunilassa, myöhemmin Tikkurilan / Koivuhaan lähellä ?
Uutiset:
Täällä Helsingissä on yks kuuma tamperelainen Milffi vailla yöpaikkaa, kun asunto jonka vuokrasin on niin siivoton ettei täällä voi yöpyä eikä majoittaja vastaa viesteihin..🙄Löysitkö yösijan? Onnistuiko maksu luonnossa?
Kilon Kamila:
Ehkä itsellä ei ollut se paras päivä ja jotenkin myös kiireen tuntu oli läsnä kokoajan. Kaikki tehtiin suojatusti joten mitään ilman ei ole tarjolla. Maaliin päästiin, mutta menisinkö uudelleen, en tiedä. Tuskin. Ehkä kemiat eivät kohdanneet.
/ / /
Mutta jos pidät isorintaisista muodokkaista leideistä niin käy kokeilemassa ja varmasti ei tule pettymystä ja saat rahalle vastinetta
Pitäisi varmaan mennä jonkun toisen kaupungin osastolle tämä kysely. Mutta muistaako joku onko RE:n Sandra Erotic ( tällä hetkellä JKL) mitään rapsaa? Jotenkin kuvat näyttävät tutulta eli olisiko ollut jollain muulla nimimerkillä aiemmin? Haulla ei oikein löydy mitään
Lasketaanko mut milfiksi? 😛 Joku joskus sellaista titteliä on minusta käyttänyt.
Olen äiti ja 40-vuotias (useat kyllä luulevat nuoremmaksi.. 🙊).
Lasketaanko mut milfiksi? 😛 Joku joskus sellaista titteliä on minusta käyttänyt.
Voisiko määrittelyn kuitenkin jättää vielä hetkeksi lepäämään
Ajatuksissani kun juuri nyt pyörii ihan joku muu rooli
Ukrainalaisesta Anna39 nimimerkistä kellään viime käden tietoja?
Voit pyyhkiä muististasi pois tämän keskustelun. 😌
Pystyin.
Nyt ongelma on siinä, että tapahtui jotain, mitä en pysty pyyhkimään mielestäni. En tosin ole kyllä yrittänytkään.
Mutta nyt olen suuren ongelman edessä. Pitääkö lopettaa kun on päässyt huipulle? Miksi tavoitella jotain, kun tietää, ettei mitään upeampaa ole enää tavoitettavissa?
Minä mietin tätä ihan aidosti ja tosissani. Tällä hetkellä vaakakupeista painavampi on se, etten tahdo sijoittaa rahaani tapaamisiin, jotka todennäköisesti eivät yllä tiistaisen tapaamiseni tasolle.
Toisaalta, huipulta on hieno vetäytyä.
Pystyin.
Nyt ongelma on siinä, että tapahtui jotain, mitä en pysty pyyhkimään mielestäni. En tosin ole kyllä yrittänytkään.
Mutta nyt olen suuren ongelman edessä. Pitääkö lopettaa kun on päässyt huipulle? Miksi tavoitella jotain, kun tietää, ettei mitään upeampaa ole enää tavoitettavissa?
Minä mietin tätä ihan aidosti ja tosissani. Tällä hetkellä vaakakupeista painavampi on se, etten tahdo sijoittaa rahaani tapaamisiin, jotka todennäköisesti eivät yllä tiistaisen tapaamiseni tasolle.
Toisaalta, huipulta on hieno vetäytyä.
Minulla kyllä on luottoa että tiistaisesta pystyy parantamaan vielä vaikka kuinka ja paljon! Ei tullut pieneen mieleenikään, että se olisi se huippu. 😃