Miltä tuntui eka anaaliseksikokemus? Mitä mietteitä siitä? Oliko se kivualiaampi tai kivuttomampi kuin etukäteen ajattelit? Syy, halusitko miellyttää vai kokeilla uutta?
Uutiset:
Minua ei sattunut ollenkaan kun työnsin kyrvän perseeseen. Mulla onkin aina ollut korkea kipukynnys.
Tuntui suoraan sanottuna samalta kuin kakkaisi.
Tuntui suoraan sanottuna samalta kuin kakkaisi.
Tämän me juuri halusimmekin kuulla.
Oon varmaan sitä marginaali ryhmää jolle "nussi mua perseeseen" repliikki on ennemmin turn-off kuin turn-on
Mulla on anaalineitsyys tallella. Paljonkohan siitä maksettaisiin? 😁
Miksei täällä? Se olis aika mielenkiintoinen tapahtuma.Mulla on anaalineitsyys tallella. Paljonkohan siitä maksettaisiin? 😁
Se selvii sillä kun laitat huutonettiin ilmoituksen😁
Ensimmäinen kerta vastaanottaessani peppuuni jotain oli täysikäisyyden korvilla poikaystäväni kanssa. Hällä oli aika ohut penis ja tunnelma oli turvallinen ja utelias. Varovasti edettiin kunnon liukasteen kanssa, eikä siten sattunut yhtään. Tuntui suoraan sanottuna samalta kuin kakkaisi. Ei mitenkään ihmeellistä, mutta ok. Ei ollut tarvetta kummallakaan harrastaa sitä lisää paria kertaa enempää.
Seuraava poikaystävä olisi ollut huomattavasti isokaluisempi, mutta hän taas ei halunnut panna mua pyllyyn pyynnöstäni huolimatta. (Vittu, näitä miehiä... ) Hän kuitenkin joskus sormetti mua pyllyyn nuollessaan mua, ja siitä huomasin saavani erityiset sävärit.
Sit peppuhommat jäivätkin jostain syystä seuraavien kumppaneiden kanssa, ja seuraavat kokemukset vastaanottavana tai strapilla panevana osapuolena olivat pokien kanssa. Toisen strappaamisesta takaapäin en saa sitten mitään kiksejä, mutta sitä ostetaan ehkä kahdesti vuodessa, joten sama se on siitä muutama kymppi ekstraa ottaa ja panna menemään. Mutta strapin antaminen siten, että asiakas ratsastaa mun päällä... Se on ihanan pervoa ja usein hyvinkin kiihottavaa.
Suikkarin yhteydessä pepun sormettaminen taas on hauskaa puuhaa, kun siinä saa toisen niin hyvin kiemurtelemaan nautinnosta.