Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eka anaaliseksikokemus  (Luettu 8750 kertaa)

Poissa StadinHomer

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka anaaliseksikokemus
« Vastaus #20 : Toukokuu 14, 2020, 12:12:10 »
Aikoinaan kävin pasilan Annen hierottavana ja kun hän ehdotti eturauhasen hierontaa niin oli kyllä tajunnan järisyttävä kokemus. Sen kerran jälkeen jäin ns koukkuun.

Poissa Vieras0263

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : Toukokuu 14, 2020, 12:43:38 »
Olen itsekin ollut valmis antamaan tuota tajunnanräjäyttävää eturauhasen hierontaa kenelle tahansa, mutta kuka kehtaa tänä päivänä sellaista kysyä ja pyytää, vaikka tietäisikin, että se on nautinnollista. Tosin kaikki eivät siitä tiedä, mutta toisaalta minun juttuni ei ole alkaa ehdottelemaan sellaista turpasaunan saamisen uhalla... Ennemmin asiakas itse tulee ja kysyy minulta, voisiko sellainen olla mahdollista. Vastaan tietenkin siihen, että totta ihmeessä se on mahdollista! Minun osaavissa ja kokeneissa käsissäni, mutta en niitä viitsi tyrkyttääkään tosiaan, vaan vain, jos asiakas itse niin toivoo, koska jokaisellahan on ne omat mieltymyksensä ja taiteenlajinsa eli mistä kukakin nauttii suurella sydämellä. :-*

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (3)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #22 : eilen kello 16:03:47 »
Nautin puolin ja toisin. Vastaanottavana osapuolena tosin tykkään että on tuttu kyrpä ja sen kannatin.

Sträppäys on mulle joku ihme turnon. Oon meinannu useampana kertana ite laueta siihen dildon tappiin klittani kanssa, kun sträppäsin miestä.

Poikkeuksetta myös aina valahdan ihan märäksi sträppäillessäni/penetroidasseni ihmisiä.
Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa

Poissa samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #23 : eilen kello 20:39:07 »
Nautin puolin ja toisin. Vastaanottavana osapuolena tosin tykkään että on tuttu kyrpä ja sen kannatin.

Sträppäys on mulle joku ihme turnon. Oon meinannu useampana kertana ite laueta siihen dildon tappiin klittani kanssa, kun sträppäsin miestä.

Poikkeuksetta myös aina valahdan ihan märäksi sträppäillessäni/penetroidasseni ihmisiä.

Muutaman kerran on tullut laiteltua naista kakkoseen, mutta on se ykkönen se ykkönen.

Itse kyllä otan mielelläni vaikka Meoww:n sträppiä, jos tilaisuuden saan. Mikään ole sen mukavampaa kuin saada sitä naiselta, joka siitä kunnolla aidosti nauttii.

Eka kerta vastaanottavana oli Tampereella Villi Kammiolla 90-luvun lopulla. Oulun Iira, joka vieläkin vaikuttaa nimensä mukaisesti eräässä pohjoisen kaupungissa, lykki sinne dildoa ja runkkasi samalla. Voin sanoa, että tulin melko nopeasti. Iira ei tuosta hämmentynyt, vaan meinasi, että taitaa poika tykätä melkoisesti ja jatkoi, kun aikaa oli paljon jäljellä. Sain siis heti ihan huolella. Hänet tapasin sittemmin vuosien varrella pari kertaa vielä tuon jälkeen. Kummallakin näistä kerroista sain käsihoitoa eteen ja taakse. Oli kyllä niin taitava siinä, että sai halutessaan hetkessä rojut pihalle.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #24 : eilen kello 21:36:18 »
Ensimmäinen kerta oli aivan mahtava. Survasin tirpan juurta myöten perseeseen, rynkytin 20min apinan raivolla, latasin lastit paksusuolen. Pesin kullin, otin kaljan ja naama virneessä katselin urheiluruutua.
KäteenHeiluttaja

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : eilen kello 23:36:30 »
Sen verran nuorena että kännissä seisoi samaan aikaan sekä järki että kyrpä. Laivalla ylimitoitetut hyttinousut, seuraa naapurihytin mimmistä ja kännistä koheltamista. Olin lupautunut Tallinnaan aamupalalle naapurin tyttöjen kanssa, joten raskaasta askeleesta huolimatta lähdin. Matkalla sain kuulla mimmin yöllä aivoitelleen, pilluun ei, koska ei kumeja, suuhun ei, koska voi tulla oksennus, eli anaaliin. Ja liukkarina oli käytetty jotain huulikiillettä tms. Kivaa oli kuulemma ollut. Meinasi nolottaa, mutta mimmi oli luonnonlapsimaisen suora ja rempseä, joten hetken päästä naureskeltiin. Harmi että itse kokemus hämärän peitossa.
Päivän moka vielä tekemättä?