Tämäpä selvensi asiaa ja sinun allekirjoitus myös. Kohta kaikki on OF:ssä ja livetapaamiset on muisto vaan.
Paitsi joo...eihän minulla ole älykännykkää.
Uutiset:
Tämäpä selvensi asiaa ja sinun allekirjoitus myös. Kohta kaikki on OF:ssä ja livetapaamiset on muisto vaan.No ei nyt sentään.
Kertokaa nyt tytöt mikä järki tuossa OF:ssä on. Kun antaa pimppaa livenä saa 150 ekeä puolesta tunnista. Saadakseen sen OF:stä pitää kuvata sitä ja tätä ja aikaa menee todellisuudessa varmaan paljon enemmän. No joo murusista kasvaa vuori, mutta slti.
Tuntuu, että joka toinen huora on OF:ssä miksi, miksi ?
Sitten taas "perus" onlyfans tekijän joista melkein sanoisin että suurin osa on reality tähtiä, esim. Temppari, love island yms tai omaa valtavat määrät Instagramissa seuraajia niin ei paljoa tarvitse vaivaa edes nähdä onlyfansin tekemiseen. Pari postausta viikossa silloin tällöin ja ihmiset seuraavat suupielet kuolassa.
Sitten taas "perus" onlyfans tekijän joista melkein sanoisin että suurin osa on reality tähtiä, esim. Temppari, love island yms tai omaa valtavat määrät Instagramissa seuraajia niin ei paljoa tarvitse vaivaa edes nähdä onlyfansin tekemiseen. Pari postausta viikossa silloin tällöin ja ihmiset seuraavat suupielet kuolassa.
Tässä olet kyllä väärässä. Oluttuopin hinta yhdistettynä uteliaisuuteen on se, mikä tuottaa. Ei "seuraaminen suupielet kuolassa". Normi of-tilin selaa läpi vartissa ja sen jälkeen tyypillisesti kaduttaa.
Itse ainakin haluaisin periaatteenmiehenä "peruuta tilaus heti"-näppäimen, jotta voisin kertoa of-julkaisijalle, etten ollut tyytyväinen. Huvittavinta on, että maksoin 10e katsoakseni erään tilin ja jouduin laittamaan kuukauden kuluessa tilaamani of-huoraajan ignoreen, koska privaattiviesteihini tuli tähtitaivaallisia "lisätarjouksia"
unlock for $60
Alle puolentunnin pätkä sika säkissä xDDDD
_
dijon ei ole simp
Nyt oot kyllä niin kännissä, että tämä pitää ignoorata
Lainaus5. Foorumipostauksissa, profiilissa, allekirjoituksessa ja kalenterissa omiin seksinmyynti-ilmoituksiin, sosiaalisen median tileihin ja nettisivuihin linkkaaminen on kiellettyä.
Nyt kun OF on tapetilla, on hyvä tarkastella foorumin kanta mainontaan . AS swinger-sivusto käytännössä meni pilalle onlyfans-spämmääjien takia.
Mitä IHANIA uusia ukkeleita tullut tänne! Vink vink Hattis on täällä langoilla, tuottaa sisältöä toiveiden mukaan sekä vastailee viesteihin kyseisellä sivustolla
Mitä IHANIA uusia ukkeleita tullut tänne! Vink vink Hattis on täällä langoilla, tuottaa sisältöä toiveiden mukaan sekä vastailee viesteihin kyseisellä sivustolla
^Eiks voi valita molemmat? Asiakkaat kuitenkin aika usein oharoi, niin saa sit vähän ees lohtua kun voi napsia fanikuvia tai jonkun viharunkkuvideon eikä mee meikkeihin ja hepeneihin käytetty aika ihan haaskuuseen
No on varmaan. Paljon helpompi vaan jakaa rehellisesti persettä.