No jokainen tavallaan. Se aika minkä tuhraa kuvauksien ja editoinnin parissa, niin antamalla rehellisesti persettä on sanotaaanko kustannustehokkaampaa.
Hei euron saa pyytämättäkin.
Hei euron saa pyytämättäkin.
Uutiset:
Eiks voi valita molemmat? ...
AS-sivuston sponssiklubeista saattoi vielä joitakin aikoja sitten löytää maksullista naisseuraa mutta on käynyt entistä vaikeammaksi, of-tytöt viestittelevät todella ahkerasti, osa useammassakin maantieteellisessä klubissa. Toisinaan laittavat joitakin "-30% ale" tms juttuja, mulle on jäänyt epäselväksi mikä tuossa on pointtina.
AS-sivuston sponssiklubeista saattoi vielä joitakin aikoja sitten löytää maksullista naisseuraa mutta on käynyt entistä vaikeammaksi, of-tytöt viestittelevät todella ahkerasti, osa useammassakin maantieteellisessä klubissa. Toisinaan laittavat joitakin "-30% ale" tms juttuja, mulle on jäänyt epäselväksi mikä tuossa on pointtina.
Oisko pointtina paskapostaus ja mainosspämmäys? Toi ykkösongelma on, että joudut tilaamaan sokkona kuukausijäsenyyden ilman mitään takeita sisällöstä. Se myös tekee of:stä liian helpon ansaintakanavan.
Vertailun vuoksi: https://www.analvids.com/ sivustolla voit katsoa 2 minuutin pituisen 1080p trailerin ennen ostopäätöstä mukaanlukien cumshotit. Liipaisinherkkä kaveri kiihtyy löysästä löysään alle trailerin
_
dijon on sinappi
Et selkeesti oo kovin hyvin perehtynyt tohon OF hommaan. Monilla tekijöillä on eri markkinointikanavissa/ilmaistilillä teaser matskua sisällöstä ja myös profiilissa lukee mitä tilillä on, näet postaus/tykkäysmäärän, montako kuvaa tai videota julkaistu... Lisäksi siellä pystyy julkaisun yhteyteen kuvailemaan mitä mikäkin julkaisu sisältää. Eli todellakaan ei tarvitse sokkona tilata.
Niin jo joo
Lähinnä ihmettelin sitä, että hirveä vaiva sisällöntuottajalle ja live tapaamiseen verrattuna ****n palkka.
Ja tottakai kaikki tekee mitä tykkää, eikä sinänsä kuulu minulle, mutta ihmetellähän kai saa.
edit. Rasistinen sana poistettu.
Niin jo joo
Lähinnä ihmettelin sitä, että hirveä vaiva sisällöntuottajalle ja live tapaamiseen verrattuna ****n palkka.
Ja tottakai kaikki tekee mitä tykkää, eikä sinänsä kuulu minulle, mutta ihmetellähän kai saa.
edit. Rasistinen sana poistettu.
On tää mennyt niin sukupuolineutraalin varovaiseksi, kun lauseesta pitää jo poistaa sana naisen
Pitäisköhän munkin ilmoittaa vielä varmuuden vuoksi että OF ei ole mun juttu. Not.Sama vika.
Koska tuo on esillä joka paikassa ja täälläkin kovasti puhutaan, sillä selkeästi on kysyntää. Why not. Vaihtelua pimuillekin.