eikä se kuvaaminenkaan niin helppoa ole, saati editointi - ainakaan tällaiselle kehonkuvaongelmaiselle tuuliviiri adhd:lle jolla ei ole aiempaa kokemusta. onneksi aurinko alkaa taas paistaa edes, ehkä. eikä mun kroppa kestä kovin monen videon tekemistä päivässä, alkaa sattua. varsinkin jos tykittää yhteen videoon kuusi orgasmiaSanoin vähän väärin kun kerroin videoinnin ja kuvaamisen olevan helppoa. Tarkoitin tällä helppoudella sitä että jos palveluntarjoaja haluaa että jotakin tiettyä videolla/kuvissa ei näy (vaikka tunnistautumiseen liittyvää) niin videot ja kuvat voi tarkastaa ensin itse editoiden haluamansa pois. Livestreamilla se ei ole niin helppoa, tässä et lukeudu henkilöihin joita tarkoitin koska kertomuksesi mukaan teet myös livestreameja. Ja varmasti useamman orgasmin tykitys käy voimille - joku saattaa tosin niitä uskottavasti feikata.
monet, minä mukaanlukien, myös tarjoaa sextingiä tai privastriimiä, niitä varten pitää sopia aika. kaikki customit on myös sellasia että ainakin mä haluan hoitaa ne nopeasti vaikka sanonkin että aikaa saattaa mennä viikko tai kaksikin, jotta asiakas on tyytyväinen.
Mulla on itselläni hyvin suppea kokemus videoinnista, olen ottanut joitakin eräretkillä ja näyttänyt joillekin tutuille jotka haluaa katsoa. Pikkusen olen sellaisia tehnyt ja aika helppoa se on ja ajan myötä siinä varmaan oppii näppäräksi, toki onhan siinä oma vaivansa.
mä en itse asiassa ole striimannut kuin kerran, saatan ruveta cameilemaan toisella alustalla kun OF ei käsittääkseni tue tota Lovensen token-systeemiä. mutta joo, se on toki totta että livekuvasta ei voi leikellä epäedustavia kuvakulmia pois ja sen sellaista. lisäksi ei tarvitse olla sosiaalinen. joillekin taas on vaikeampaa kuvata yksin ja sit leikellä videota, ihmiset on erilaisia.
en ihan vertaisi erävideoita seksividskoihin, jälkimmäisessä pitää olla kuva sellainen että katsojat saa tarpeeksi selvää ihmisen intiimeimmistä yksityiskohdista ilman että lopputulos on valotasapainon tai epätasaisen valaistuksen takia katsojien silmään epäviehättävä. noin muuten en tiedä millaisia filmejä olet tehnyt mutta luulen että muutenkin näissä on eroja.