Heippa, minä tosiaan olen myös aloittanut sisällöntuottajana, julkaisuja on vielä vähän mutta pyrin lisäilemään aktiivisesti uutta sisältöä
Uutiset:
Laitetaan tähän ketjuun kun en parempaakaan löytänyt eli Pirkanmaalainen sisällöntuottaja tuomittiin törkeästä veropetoksesta 7 kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen ja maksamaan 57 000 €:n vahingonkorvaukset verohallinnolle kun jätti ilmoittamatta OnlyFansista saadut tulot vuosilta 2021 ja 2022.
https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010512767.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=al_tf&utm_source=is.fi&utm_content=etusivu
Nelli ja ilona ainakin paljon kehuttu täällä. Mutta ovatko juuri sellaisia mitä haen?
Mikä juttu on tuo 50% tms joku muu prosentin alennus Onlyfansissa? Ja yleensä jonkun rajallisen ajan.
AS-sivustolla OF-kauppiaita on aivan törkeän paljon. Joku Susanna Penttilä tekee OF:lla huikean tilin mutta lienee niin että noista AS:n ilmoittelijoista osalle ei juuri riitä tilaajia, tuskin ensimmäistäkään? Vai tilaako joku tyyliin 20 eri daamin OF:ää?
^Ok.
Edelleen minua kiinnostaa tietää mitä "alennus" tarkoittaa tässä kontekstissa?
Jos itse myyn motillisen polttopuita tarkoituksena saada 20€. Markkinoin tavaraani kertoen että motillisen hinta on 40€ mutta myyn sen 50% alennuksella eli 20€. OF:ssa ei toimita tällä tavalla?
Alennus tarkoittaa esim. sivuston kuukausihinnan puolitusta(50%) ensimmäiseksi kuukaudeksi tai mikä ajanjakso onkaan kyseessä.
Tarkoitus siis ei ole saada 20€, vaan sillä 20 eurolla saada asiakas jatkamaan tilausta 40€ hintaan alennusjakson jälkeen.
Alennus tarkoittaa esim. sivuston kuukausihinnan puolitusta(50%) ensimmäiseksi kuukaudeksi tai mikä ajanjakso onkaan kyseessä.
Tarkoitus siis ei ole saada 20€, vaan sillä 20 eurolla saada asiakas jatkamaan tilausta 40€ hintaan alennusjakson jälkeen.
50% ale olisi hyvä tarjous perinteisessä maksuseksissä uusille asiakkaille.
^Ok.Osa toimii osa ei, monestihan tuo on sisäänheittotarjous joka on vain uusille ja tytöillä on selvästi monta eri konseptia tehdä rahaa tuolla. Toiset on ihan super aktiivisia siellä ja sun chatti laulaa vaikket itse niille takaisin vastaisikaan osta sitä, osta tätä, näitkö tämän jo, mitä sulle kuuluu blaa blaa blaa. Sit osalla saattaa tulla kerran viikkoon aivan hemmetin hyvä video suoraan viestillä nähtäväksi. Itse suosin lähes poikkeuksetta jälimmäistä, varsinkin jos tyttö tekee livejuttuja.
Edelleen minua kiinnostaa tietää mitä "alennus" tarkoittaa tässä kontekstissa?
Jos itse myyn motillisen polttopuita tarkoituksena saada 20€. Markkinoin tavaraani kertoen että motillisen hinta on 40€ mutta myyn sen 50% alennuksella eli 20€. OF:ssa ei toimita tällä tavalla?
Moni sanoo löytäneensä, mutta samaan hengenvetoon todetaan, ettei ole lupa jakaa yhteystietoja näistä. Joka on ymmärrettävää ja arvostettavaa. Siis tuo palvelutuottajan jakokiellon kunnioittaminen.
Olisiko kenellekään mitään helpottavaa neuvoa minulle?
Voi miten ihana oli lukea tätä keskustelupalstaa ja huomata, että useampi oli suositellut tiliäni. Kiitos❤️Jos luonnolliset naapurintytöt iskee, niin kannattaa tulla mun naapuriksi🤭Tarjolla 100% luonnollinen naapurintyttö isoilla tisseillä ja pyöreällä pepulla. En tee liveä mutta virtuaalisesti musta voi nauttia OF ja Skypen kautta🥰