Nyt ei ymmärrä?
Uutiset:
Miks Turskat tässä kohtaa ei voi olla rehellesiä..?Minä olin/olen. En voi kertoa missään nimessä, koska olisisitte niin kateellisia.
Miks Turskat tässä kohtaa ei voi olla rehellesiä..?
Totuuden-nimissä ilmaisia panoja!Tosin on myös tipauttu..
Lasin vettä. Hymyn. Joku suostui pussaamaan, vaikka se oli listattu palveluvalikoimassakin. Joskus sain panon jälkeen kölliä hetken, vaikka olikin enää 10min aikaa jäljellä.
Lasin vettä. Hymyn. Joku suostui pussaamaan, vaikka se oli listattu palveluvalikoimassakin. Joskus sain panon jälkeen kölliä hetken, vaikka olikin enää 10min aikaa jäljellä.
Dääm ja mä menin maksamaan noista😞..
Dääm ja mä menin maksamaan noista😞..
Olisikohan tuo järvimaisema tullut tutuksi ja hupakko myös...
^Leimakorttisysteemi olis kiva mutta tiedä sitten vaikuttaisiko se sitten samalla myös palvelualttiuteen. Nykypäivän trendien mukaisesti ajan varaaminen voisi onnistua vakkareille yksinkertaisella nettisovelluksella, joka hoitaa samalla palveluvalikoiman ja toiveet rasti ruutuun periaatteella ja ilmoittaa tulevista "vapaista vuoroista".
Mä oon miettinyt miksi ei hupakoilla ole tämmöisiä etuleima kortteja. Siis vähänkö joskus oli esim. leffan vuokrauksessa.
Leima napsahtais aina tapaamisella ja ai sitä hetkeä kun "ilmainen" kierros tuli...
Joka kymmenes lehtipihvi ilmainen...ai, niitä aikoja🙂