Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Korona  (Luettu 37169 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korona
« Vastaus #220 : Joulukuu 31, 2021, 21:57:42 »
Tämä jää ainoaksi viestikseni tästä aiheesta. Covidista ei tiedetä läheskään kaikkea ja pienestä osasta kirjoitetaan. Pelkästään seksuaalihäiriöistä ja covidista on julkaistu noin 5000 tieteellistä tutkimusta. Aivan oikein, ette edes halua kuulla mitä tiedetään. No, seksin puutteeseen ei kuole, niin ei sillä väliäkään. Ainakin Yli 80 % teholle joutuneista on rokottamattomia. Heistä kuolee 10%. Tukehtumalla. Laitteita on, mutta ei henkilökuntaa. Ne jotka ovat vielä  töissä työskentelevät uupumuksen rajoilla. Tehohoitolääkärin koulutus kestää noin 15 vuotta ja tehohoitajan 4-5 vuotta. Mistä tempaisette nämä ammattilaiset?
Jos ajattelet lastesi, vanhempiasi, Isovanhempiasi tms riskiryhmäläisten henkeä, ota se rokotus. Niin muuten mrna-rokotteet kehitettiin 20 vuotta sitten eli ei se ole tutkimatonta aluetta

Ylilääkäri

Kiitos.

Nonnii, Ylilääkäriä arvostetaan täällä korkealle. Minä pyydän että istut alas ja luet lause lauseelta tämän totuuden, ja mielellään vielä uudelleen.

Hyvää uutta vuotta, Ylilääkäri
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1553
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korona
« Vastaus #221 : Joulukuu 31, 2021, 22:54:04 »
Hämärästi muistan pari uutista, joissa kerrottu jos ei palkankorotuksista, mutta ”bonuksista”, se ei riitä. Lisää liksaa hoitajille!
Kuinka paljon olet valmis korotuttamaan verojasi tämän vaatimuksesi toteuttamiseen?

No vaikka prosentin, kaikilta.
Melkoinen suunnan muutos, kun tähän asti olet täällä lähinnä jakanut neuvoja miten veroja voi vältellä.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korona
« Vastaus #222 : Joulukuu 31, 2021, 22:55:57 »
Mun eka kirjoitus täällä ikinä!
Vastaan kun asiasta jotain tiedän.Tehohoito paikkoja on mahdollista lisätä vielä huomattavasti jos tarve vaatii. Tällä hetkellä tilanne ei siltä näytä vaikka tartuntamäärät ovatkin nousussa. Omikron variantti on huomattavasti lievempi kuin Delta joka nähtävästi on "kuihtumassa" pois.
Poliitikot kun ovat osana päätöksen tekoa niin asiat tahtovat saada moninaisia merkityksiä..
Hyvää uutta vuotta!

Ps. MT ongelmat ovat kohta suurempi ongelma kuin virus joka maapallon käy kiertämässä.

Olisiko aloittajalla faktaa linkata tähän, vai väitätkö julkeasti internetin avoimella foorumilla että tehohoidon paikkoja on mahdollista lisätä vielä huomattavasti jos tarve vaatii.

Mistä olet saanut tämän virheellisen tiedon, tilanne on päinvastainen: henkilökunta uupuu, koneet eivät osaa tehdä hommia yksin. Väitteesi on pöyristyttävä.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korona
« Vastaus #223 : Joulukuu 31, 2021, 23:01:32 »
Tehohoidossa tarvittavia laitteita ja tiloja järjestyy kyllä, mutta hoitohenkilöstöä ei. Paitsi vähentämällä muuta terveydenhoitotoimintaa ja siirtämällä sieltä henkilöstöä tai pakkolailla kaikki koulutuksen omaavat töihin. Tosin silloinkin vähintään 6kk päästä he pystyvät itsenäisesti työskentelemään, koska tehohoidossa hiukan eri vaatimustaso kuin esim. perusterveydenhoidossa.

Ja kyllä. MT ongelmat kasvaa. Samoin hoitovelka muiden sairauksien osalta. Samoin tyytymättömyys liian pieneen palkkaan hoitajien keskuudessa jne. Eli aikamoinen paskapommi tässä on käsissä tuleviksi vuosiksi näistä asioista päättävillä. Ei käy kateeksi

Tässäpä maanläheinen ja rehellinen, paikkansapitävä kirjoitus.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korona
« Vastaus #224 : Joulukuu 31, 2021, 23:45:27 »
Mitä te rokotetut pelkäätte, teidän pitäisi olla turvassa kun olette hakeneet kaikki mahdolliset piikit, pidätte 100m turvavälit ja kolmea maskia kerrallaan. Oletteko heikkoja?

Ai niin, eihän nämä toimi ennen kuin kaikki tekevät sitä.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korona
« Vastaus #225 : Joulukuu 31, 2021, 23:48:18 »
Mitä te rokotetut pelkäätte, teidän pitäisi olla turvassa kun olette hakeneet kaikki mahdolliset piikit, pidätte 100m turvavälit ja kolmea maskia kerrallaan. Oletteko heikkoja?

Ai niin, eihän nämä toimi ennen kuin kaikki tekevät sitä.
Pelkään, että kaltaistesi heikkojen pelkureiden takia esimerkiksi lapset eivät pääse tarvitsemiinsa leikkauksiin. Näin on jo käynyt. Luuseri.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Korona
« Vastaus #226 : Joulukuu 31, 2021, 23:50:58 »
Koronan sairastanut korona- mature hakee vaan sen neljännen piikin. Niin ehkä sitten uskaltaa lähtee vaippa naamalla hakeen Lonkeroo Lidlistä.  :laught: :sheep:

Olen jo aiemminkin kertonut, että minä juon, poltan, niistän, pistän, ihan niin paljon kaikkia mahdollisia aineita eikä se kuulu sulle, jos en tee sinulle välivaltaa…
Voin olla räkäkännissä, autuaassa pilvessä tai aivan far out.

Vihjaile sinä vaan, minä käytän enemmän, HAAAAAAA!

Välilihavaltaa? WÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2021, 23:53:11 kirjoittanut M.U. Tiainen »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9168
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Korona
« Vastaus #227 : Joulukuu 31, 2021, 23:52:17 »
Mitä te rokotetut pelkäätte, teidän pitäisi olla turvassa kun olette hakeneet kaikki mahdolliset piikit, pidätte 100m turvavälit ja kolmea maskia kerrallaan. Oletteko heikkoja?

Ai niin, eihän nämä toimi ennen kuin kaikki tekevät sitä.
Pelkään, että kaltaistesi heikkojen pelkureiden takia esimerkiksi lapset eivät pääse tarvitsemiinsa leikkauksiin. Näin on jo käynyt. Luuseri.
Uskaltaisin väittää että Irri ei vie yhtään tehohoitopaikkaa. Yritetään pysyä faktoissa vaikka rakettien äänet voivat kuulostaa pelottavilta.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korona
« Vastaus #228 : Joulukuu 31, 2021, 23:53:48 »
Olen jo aiemminkin kertonut, että minä juon, poltan, niistän, pistän, ihan niin paljon kaikkia mahdollisia aineita..
Voin olla räkäkännissä, autuaassa pilvessä tai aivan far out.

Aivan, mutta jos naapurin Eki ei ota koronapiikkiä niin sitä ei tule suvaita.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korona
« Vastaus #229 : Joulukuu 31, 2021, 23:56:10 »
Olen jo aiemminkin kertonut, että minä juon, poltan, niistän, pistän, ihan niin paljon kaikkia mahdollisia aineita..
Voin olla räkäkännissä, autuaassa pilvessä tai aivan far out.

Aivan, mutta jos naapurin Eki ei ota koronapiikkiä niin sitä ei tule suvaita.

Tartuttaako mun kokaiinin ja muut sellaiset naapurin?
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korona
« Vastaus #230 : Joulukuu 31, 2021, 23:56:32 »
Tämä jää ainoaksi viestikseni tästä aiheesta. Covidista ei tiedetä läheskään kaikkea ja pienestä osasta kirjoitetaan. Pelkästään seksuaalihäiriöistä ja covidista on julkaistu noin 5000 tieteellistä tutkimusta. Aivan oikein, ette edes halua kuulla mitä tiedetään. No, seksin puutteeseen ei kuole, niin ei sillä väliäkään. Ainakin Yli 80 % teholle joutuneista on rokottamattomia. Heistä kuolee 10%. Tukehtumalla. Laitteita on, mutta ei henkilökuntaa. Ne jotka ovat vielä  töissä työskentelevät uupumuksen rajoilla. Tehohoitolääkärin koulutus kestää noin 15 vuotta ja tehohoitajan 4-5 vuotta. Mistä tempaisette nämä ammattilaiset?
Jos ajattelet lastesi, vanhempiasi, Isovanhempiasi tms riskiryhmäläisten henkeä, ota se rokotus. Niin muuten mrna-rokotteet kehitettiin 20 vuotta sitten eli ei se ole tutkimatonta aluetta

Ylilääkäri
Kiitos järjen äänestä.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korona
« Vastaus #231 : Joulukuu 31, 2021, 23:57:44 »
Koronaa tulee kaikkialta niin tuutin täydeltä että en jaksa enää välittää koko asiasta. Tylyä mutta totta.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korona
« Vastaus #232 : Joulukuu 31, 2021, 23:59:29 »
Mitä te rokotetut pelkäätte, teidän pitäisi olla turvassa kun olette hakeneet kaikki mahdolliset piikit, pidätte 100m turvavälit ja kolmea maskia kerrallaan. Oletteko heikkoja?

Ai niin, eihän nämä toimi ennen kuin kaikki tekevät sitä.
Pelkään, että kaltaistesi heikkojen pelkureiden takia esimerkiksi lapset eivät pääse tarvitsemiinsa leikkauksiin. Näin on jo käynyt. Luuseri.
Uskaltaisin väittää että Irri ei vie yhtään tehohoitopaikkaa. Yritetään pysyä faktoissa vaikka rakettien äänet voivat kuulostaa pelottavilta.
Sitä et tiedä sinä etkä minä. Mutta todennäköisyys sille, että rokottamaton vie sen tehohoitopaikan on suurempi kuin että rokotettu vie sen. Tämä on näin yksinkertaista, mutta silti tätä eivät heikot pelkurit ymmärrä.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korona
« Vastaus #233 : Tammikuu 01, 2022, 00:00:35 »
Tartuttaako mun kokaiinin ja muut sellaiset naapurin?

Perseen myymisestä voi jotain tarttua.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korona
« Vastaus #234 : Tammikuu 01, 2022, 00:02:12 »
Hei apunicky, en ole sairaalassa viemässä kenenkään paikkaa ja jos sairastun koronaan jään suosiolla kotio sairastamaan. Helpottiko?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korona
« Vastaus #235 : Tammikuu 01, 2022, 00:03:42 »
Tartuttaako mun kokaiinin ja muut sellaiset naapurin?

Perseen myymisestä voi jotain tarttua.

Mitähän se olisi?
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korona
« Vastaus #236 : Tammikuu 01, 2022, 00:06:53 »
Hei apunicky, en ole sairaalassa viemässä kenenkään paikkaa ja jos sairastun koronaan jään suosiolla kotio sairastamaan. Helpottiko?

Kertomuksesi on huojentava, luotat että voit sairastaa koronan kotonasi. Olet siis ottanut rokotteet. Ihanaa!
Koska jos et ole ottanut rokotteita, olet tod näk sairaalassa, voit jopa olla teholla riippuen fyysisestä kunnostasi.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Korona
« Vastaus #237 : Tammikuu 01, 2022, 00:15:50 »

Tartuttaako mun kokaiinin ja muut sellaiset naapurin?

Vaikea sanoa, mutta jouluaattona Hurstin jonossa joulukassia jonottaessani edellä jonottavat ...t pohtivat keskenään koronapiikin ja amfetamiinin vaikutuksia. Lähinnä olivat huolissaan niiden mahdollisesta yhteisvaikutuksesta juuri uusittuihin, suomalaisten veronmaksajien maksamiin hampaisiinsa.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Korona
« Vastaus #238 : Tammikuu 01, 2022, 00:24:14 »
Kertomuksesi on huojentava, luotat että voit sairastaa koronan kotonasi. Olet siis ottanut rokotteet. Ihanaa!
Koska jos et ole ottanut rokotteita, olet tod näk sairaalassa, voit jopa olla teholla riippuen fyysisestä kunnostasi.

Kannattaa vähentää kokkelin käyttöä, alkaa vauhti olemaan sitä luokkaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9168
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Korona
« Vastaus #239 : Tammikuu 01, 2022, 00:48:27 »
Mitä te rokotetut pelkäätte, teidän pitäisi olla turvassa kun olette hakeneet kaikki mahdolliset piikit, pidätte 100m turvavälit ja kolmea maskia kerrallaan. Oletteko heikkoja?

Ai niin, eihän nämä toimi ennen kuin kaikki tekevät sitä.
Pelkään, että kaltaistesi heikkojen pelkureiden takia esimerkiksi lapset eivät pääse tarvitsemiinsa leikkauksiin. Näin on jo käynyt. Luuseri.
Uskaltaisin väittää että Irri ei vie yhtään tehohoitopaikkaa. Yritetään pysyä faktoissa vaikka rakettien äänet voivat kuulostaa pelottavilta.
Sitä et tiedä sinä etkä minä. Mutta todennäköisyys sille, että rokottamaton vie sen tehohoitopaikan on suurempi kuin että rokotettu vie sen. Tämä on näin yksinkertaista, mutta silti tätä eivät heikot pelkurit ymmärrä.
Ehkä sinusta tulee isona rohkea.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.