Hoitokodin 95-vuotias monisairas vanhus kuoli, ruumiille suoritettiin koronatesti joka näytti positiivista. Seuraus: koko maa sulkutilaan ja kaikille koronapassi.
Uutiset:
Uskoako Irritaatiota vai tiedettä, siinäpä ongelma …
Miten muuten jos saa verensiirrossa rokotetun verta, siirtyykö 5g-nanorobotit myös?
Pelko ei todellakaan ole mikään mielenterveysongelma vaan tunnetila, joka suojaa ihmistä elämässä vaaroilta ja vaarallisiin tilanteisiin joutumiselta.
Pelko saada korona on mielenterveysongelma. Tai pelko itsessään on mielenterveysongelma
Olen surullinen puolestasi.
Olen surullinen puolestasi.
ÖH, jos olen surullinen puolestasi tarkoittaa, että koen myötätuntoa tilanteestasi johtuen. Kannattaisko lukea muutama kymmenen suomenkielistä kirjaa, niin ei tarttis ymmärtää kaikkea niin konkreettisesti, vaan osata Suomen kieltä, sen vivahteita, idiomaattisia ilmaisuja ja vertauskuvia.
Kannattaa laitta se kokaininhuuruinen elämä järjestykseen ja olla vasta sen jälkeen jotain muiden puolesta.
pannaan prostituoitua paljaallaMeinaatko tosissasi että tähän kuolis? Aikuisten oikeesti?
Pelko ei todellakaan ole mikään mielenterveysongelma vaan tunnetila, joka suojaa ihmistä elämässä vaaroilta ja vaarallisiin tilanteisiin joutumiselta."Pelolle ei saa antaa valtaa". Ei kuulemma ainakaan kun tänne roudataan terroristeja konsulikyydillä veronmaksajien kustannuksella.
pannaan prostituoitua paljaallaMeinaatko tosissasi että tähän kuolis? Aikuisten oikeesti?
Korona voi opettaa meille monta asiaa, mieti sitä.
^ Miten tuo liittyy siihen, että on väistämätöntä saada korona tartunta ja on mielenvikaista pelätä jotain mikä on väistämätöntä?
Korona voi opettaa meille monta asiaa, mieti sitä.
Kyllä on kieltämättä ollut opettavaista aikaa, esim. se millaisia lahopäitä iso osa ihmisiä on ja miten tyhmyys tiivistyy.