Oliko Liftillä 2 rokotetta ja silti noin kovasti koetteli ?Kyllä.
Tästä syystä en piikkejä tosiaan ottanut tai tule ottamaan.
Jätän tämän vain tähän.
Uutiset:
Oliko Liftillä 2 rokotetta ja silti noin kovasti koetteli ?Kyllä.
Tästä syystä en piikkejä tosiaan ottanut tai tule ottamaan.
Ja siis, perkele, olen siis antanut palvelujani koronadenialisteille. Onneksi olen terve,, huuhtelun suun ja pimpsan jokaisen tapaamisen jälkeen.[/i]
Kaikki rokotukset otettu mitkä saa vastaan. Uskon tiedettä ja asiantuntijoita, rokotus on yhteistä hyvää.
Mutta uskon siihen että jos rokotetta ei olisi niin kuolleita olisi aivan järkyttävä määrä!
Se olikin itseasiassa se kysymys, miksi et anna rokotetilaa riskiryhmään kuuluville, minun tietämättä kuulutko heihin itse. Jos kapasiteeti ei riitä, niin kukin itse itsekseen tekee päätelmän, olenko minä nyt se eka.
Ihmisluontoon tosin kuuluu se, että minä ensin ja muut tulee perässä jos jaksaa.
Minäkin sellainen olen ollut, en tosin halua olla enää.
Noissa edelleen kokeellisissa rokotuksissa, joita en ole ottanut, ihmetyttää että mitä enemmän rokotetaan, niin sairastuneiden määrä vaan kasvaa samaa tahtia.
Rokotuksethan eivät estä koronan tarttumista eikä eteenpäin leviämistä.
Ainoa argumentti rokotuksen puolesta on, että tautimuoto on lievempi.
Siksi perusterveen ihmisen, joka ei kuulu hoitohenkilöstöön tai riskiryhmiin tulisi pidättäytyä rokotuspisteitä kuormittamasta, kunnes nämä ryhmät on hoidettu.
Siitä ei kauheasti puhuta, että usea lyhyen ajan kuluessa saatu rokote heikentää ihmisen omaa immuunipuolustusta ja altistaa jälkitaudeille, jotka usein ovat bakteerien aiheuttamia yleisinfektiota.
Jälkitaudit ovat koronan alkuun verrattuna yleistyneet. Syy yhteys löytynee kasvaneista rokotemääristä.
Mitä kolmannen kuitenkin lyhytaikaisen suojan antavan rokotteen jälkeen...neljäs rokote...viides rokote.......
Ei! En osallistu tähän koronakeskusteluun. EN!
No niin, tässä sitä mennään!Noissa edelleen kokeellisissa rokotuksissa, joita en ole ottanut, ihmetyttää että mitä enemmän rokotetaan, niin sairastuneiden määrä vaan kasvaa samaa tahtia.
Ei tarvitse ihmetellä. Se logiikka tässä on ihan sama kuin:
1. talvella tulee liukasta,
2. hiekoitetaan enemmän,
3. kaatuneiden määrä ensiavussa kasvaa.
Silti määrä ei johdu hiekoituksesta. Määrä kasvaa hiekoituksesta huolimatta.
Vaikka hiekoitus toimisi 100% niin silti joku ehtisi kaatua ennen kuin katu on hiekoitettu. Vaaraan reagoiva toimenpide tulee aina jälkijunassa. Tämä ei silti ole peruste vaatia hiekoituksen lopettamista 'koska se ei toimi'.
Looginen virhe tässä on olettaa, että rokote joko estää taudin tai ei estä ja muita vaihtoehtoja ei ole. Rokote estää jonkin prosentin taudista ja valitettavasti mutaatioiden myötä tuo prosentti on huonontunut. Se ei silti ole nolla ja rokotteesta on edelleen merkittävä hyöty. Rokotteessa on myös riskejä, mutta ne ovat osoittautuneet huomattavasti pienemmäksi kuin taudin aiheuttamat. Maailmassa on aika vähän mustavalkoisia kyllä/ei vaihtoehtoja.
Ei! En osallistu tähän koronakeskusteluun. EN!
No niin, tässä sitä mennään!Noissa edelleen kokeellisissa rokotuksissa, joita en ole ottanut, ihmetyttää että mitä enemmän rokotetaan, niin sairastuneiden määrä vaan kasvaa samaa tahtia.
Ei tarvitse ihmetellä. Se logiikka tässä on ihan sama kuin:
1. talvella tulee liukasta,
2. hiekoitetaan enemmän,
3. kaatuneiden määrä ensiavussa kasvaa.
Silti määrä ei johdu hiekoituksesta. Määrä kasvaa hiekoituksesta huolimatta.
Vaikka hiekoitus toimisi 100% niin silti joku ehtisi kaatua ennen kuin katu on hiekoitettu. Vaaraan reagoiva toimenpide tulee aina jälkijunassa. Tämä ei silti ole peruste vaatia hiekoituksen lopettamista 'koska se ei toimi'.
Voidaan kuitenkin kysyä miksi rokotekattavuuden noustua yli 80% sairastuneita on enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Virus levisi maailmalle alkuvuodesta 2020 ja vasta 2021 jälkipuoliskolla rokotetta oli jaettu suurimmalle osalle suomalaisia. Tosin sanoen elimme viruksen kanssa reilusti yli vuoden ilman rokotetta.
Jokaisen olisi jo syytä käydä tuollainen 3-5pv kestävä kuume kerran elämässään kun sillä saa mielenrauhan siihen, että kun en nyt kuollut niin seuraavan kerran en kuole varmasti.
Jokaisen olisi jo syytä käydä tuollainen 3-5pv kestävä kuume kerran elämässään kun sillä saa mielenrauhan siihen, että kun en nyt kuollut niin seuraavan kerran en kuole varmasti.
Ongelma on se ettei se kaikillä jää 3-5 pv kumeeseen. Itse tiedän 5 tapausta jotka vietttivät 10 - 20 päivää teholla (kaikki rokottamattomia) ja ainakin kolmella heistä on enää 30- 40 % keuhkojen kapasiteetista jäljellä, eikä parannusta ole luvassa. Siinä on n. 40 vuotiaalla miettimistä loppuiäksi että kannattiko ottaa riski. Ja kaikissa noissa tapauksissa oli kuulemma hilkulla ettei lapset olisi jääneet puoliorvoiksi ja vaimot leskiksi.
Lisäksi tiedän 3 tapausta joille iski long covid, sairaslomat vaihdelleet 3 - 7 kk eikä kaikki ole vieläkään täysin kunnossa. Nämäkin rokottamattomia alle 40v perusterveitä ihmisiä. Osa ei ehtinyt ottaa ensimmäistäkään rokotetta ja osa ei halunnut niitä.
Itse otin rokotteet, koska ajattelin pienentää riskiä sairastua vakavasti. Kuolemattomaksihan nuo rokotteet ei tee, voinhan vaikka ajaa kolarin kotimatkalla tänään...
Jos riskinsieto on lähellä nollaa, niin kannattaa miettiä seuraavan kerran autolla liikenteeseen lähtiessä, että joka vuosi suomen teillä kuolee ja vammautuu satoja ihmisiä.