Pöh... Oon aina luullut et naiset tykkää randomeista kikkelin kuvista...
Uutiset:
mä aina laitan nimikyltin roikkumaan varteen ja tulitikun mittakaavaksi vierelle niin ei tarvi vastaanottajan arvuutella.
Hei, olisiko vasten joitain määräyksiä jos loisimme narun, jossa julkiaisisimme pyytämättä saamamme kalukuvat?
En ole kirjautunut AS:ään, mutta joskus kävin etusivulla. Siellä näytti olevan nämä kalukuvat kovin suosittuja. Harva mies innostuu pillusta otetusta lähikuvasta yhtä paljon kuin kuvasta, jossa naisesta näkyy muutakin. Olen olettanut aina, että näin se menee naisillakin. Tosin kerran olen saanut naapurin ilmoittajan viestissä kuvan pillusta. Siitä tuli vähän hämmentynyt olo.
mä aina laitan nimikyltin roikkumaan varteen ja tulitikun mittakaavaksi vierelle niin ei tarvi vastaanottajan arvuutella.
Tytöllä ei ole edes "työpuhelinta" vaan menen suoraan ovelle. Tapoja on niin monenlaisia.Olikin hyvä tapaaminen klo 13 pitkähiuksisen hoikan 26-vuotiaan blondin kanssa ja ihan ilman mitään soittoja suoraan ovelle
Tuosta Paulatar Aurora Maturesta voi nyt kukakin sitten taas ajatella mitä tahtoo, mikäli hänen kirjoittamiinsa alasävyisiin viesteihin tässäkin langassa on oikeasti uskominen, olkoon vitsailut mitä hyvänsä, mutta ne eivät tässä tapauksessa mene läpi. Toivottavasti tajuaisi edes joskus, että mitä hiljaa tietyissä tilanteissa pysyminen mahtaa tarkoittaa, niin eipähän ampuisi itseään enää niin pahasti omaan jalkaansa.
Katsonkin joka ikinen päivä peiliin laittautuessa tai muuten vaan, ja näen siellä eloisan ja nuorekkaan sekä elämää nähneen ja kokeneen itseni - siis sisäisesti kauniin minäni. Suosittelen tuota muuten ihan jokaiselle meistä, siis peiliin katsomista, ja tietenkin myös sitä, että poseeraa siinä peilin edessä antaen sen aidon hymyn loistaa, siis sen, joka sydämestä tulee.
Paulattaren kanssakaan ei olisi mahdottomuus lähteä joskus halutessaan näin meidän kollegoiden kesken kahville, jos haluaa ainakin vähäsen raottaa sitä omaa maailmaa.
Elämä on ihanaa.