Miten voit olla varma,ettei kondomi vaikuta kyseiseen ongelmaan?
Toki se voi vaikuttaa jos ei sitä halua käyttää, mutta silloinkin se ongelma lähtee asenteesta.
Uutiset:
Miten voit olla varma,ettei kondomi vaikuta kyseiseen ongelmaan?
Joo, kun ei stondannut liian kännin/kortsun takia ja jouduin maksamaan silti täydestä ajasta.
Olisi hyvä että saisi alennusta, jos näin käy. My penis no like condom.
Kyllähän tuo pettyminen on yleisempää kuin pettymättä oleminen. Positiivinen yllätys on kaikista harvinaisinta.Mä kyllä olisin jo lopettanut jos näin olisi mullakin. Keskiverto tapaaminenkin on pääsääntöisesti ihan kiva, ok ja siitä jää hyvä jälkimaku.
Miten sä selität että kulli pysyy kovana suikkarissa/handjobissa ilman kumia? Ja sitten veltostuu kumin kanssa yhdynnässä? Kyllä se kumi on syypää. Stondis on myös löysempi/pienempi kumin kanssa.Joo, kun ei stondannut liian kännin/kortsun takia ja jouduin maksamaan silti täydestä ajasta.
Hahahah! 😂😂 Eihän tosta voi Huoraa syyttää jos itse menee kännissä paikalle ja kulli on jo sammunut. Kortsun käyttö on kiinni sitten omista asenteista päänsisällä.
Miten sä selität että kulli pysyy kovana suikkarissa/handjobissa ilman kumia? Ja sitten veltostuu kumin kanssa yhdynnässä? Kyllä se kumi on syypää. Stondis on myös löysempi/pienempi kumin kanssa.Joo, kun ei stondannut liian kännin/kortsun takia ja jouduin maksamaan silti täydestä ajasta.
Hahahah! 😂😂 Eihän tosta voi Huoraa syyttää jos itse menee kännissä paikalle ja kulli on jo sammunut. Kortsun käyttö on kiinni sitten omista asenteista päänsisällä.
Jokainen on yksilö, mulle kumilla on vaikutusta.
Vaikka turvaseksi-propaganda muuta väittäisi.
Joo, kun ei stondannut liian kännin/kortsun takia ja jouduin maksamaan silti täydestä ajasta.