Joskus aikoinaan ollut jäsen pariinkin otteeseen.Ekan kerran jälkeen päätin ettei kannata. Pitkän tauon jälkeen annoin vielä mahdollisuuden, ja nyt olen varma ettei kolmatta kertaa tule.
Mitä tulee luotettavuuteen luottokortin kanssa, en näe siinä mitään ongelmaa. Ainoastaan että kun liittyy jäseneksi on asetuksissa oletuksena automaattisesti jäsenyyden uudistaminen, heti kun edellinen loppuu. Joten halusit tai et, ilman sinulta erikseen kysymistä korttiasi veloitetaan automaattisesti ellet tajua itse muuttaa asetusta.
Kun olet liittynyt ilmaiseksi jäseneksi, mutta et vielä maksanut, saat viikoittain, tai monesti viikossa, yhteydenottoja "naisilta". Maksettuasi jäsenyyden, kaikki yhteydenotot lakkaa. Sama tapahtuu kun maksettu jäsenyytesi menee umpeen.
Ensimmäisellä kerralla olin jäsen 2 vuotta. Johtuen siitä etten ollut tajunnut poistaa automaattista jäsenyyden uusimista ja tuli automaattinen vuoden uusinta. Toisella ja viimeisellä kerralla olin vuoden.
Feikkiprofiileja löytyy, mutta on siellä aitojakin. Vaikka olisit miten hauska, kohtelias, hyväkäytöksinen, jne, joudut todennäköisesti kirjoittamaan 15-20 jotta saisit edes yhden vastauksen. Ja "Moi, mitä kuuluu/miten ilta sujuu" tyyppisillä viesteillä ei taatusti oma postilaatikko soi. Siellä kuitenkin vähintään tuon edellisen kirjoittajan varovaisen arvion mukaan 50/1 mies/nais-suhde. Naiset vielä kun useimmin tuppaa ajattelemaan asiat vähän eritavalla kun miehet. Vähissä on ne jotka haluavat panna kaikkea mikä näyttää hyvältä. Se yksi kun on löytynyt, muita ei enää tarvita. Ei muuta kuin onnea yritykselle saada oma jalka johonkin väliin.
Olen komeana pidetty ja erittäin treenattu, mutta siellä on paljon miehiä joka lähtöön. Suurin ongelma on saada keneenkään puheyhteys. Oma saldoni kolmelta vuodelta tässä (tosin sinnikäs voi onnistua paremmin. Itseäni rupeaa aina jossain vaiheessa kyllästyttämään kymmenet viestit ilman mitään vastausta):
Lähetettyjä viestejä: Yli 200 (arvio)
Mukavien keskustelukumppanien määrä: n.10
Treffeille asti päätyneiden naisten määrä: 5
Sänkyyn asti päätyneiden naisten määrä: 5
Jäsenyyksien hinta: n.750€