Ai saatana tämä incel-perseily pistää minulla tikittämään.
Seksuaalinen turhautuminen on ihan hirveää. Uskokaa pois, tiedän mistä puhun. Koko lapsuuteni minä ihailin ympärilläni housuihinsa pissiviä ja kakkivia vertaisiani, mutta runkkaamisen keksin vasta 14-, tai 15-vuotiaana. Se on ihan hirveää, kun ympärillä on ihania näkyjä jotka täyttävät sisukseni ihanilla tuntemuksilla ja tunnen, että minun on pakko saada tehtyä jotain, millä voisin uppoutua noihin tuntemuksiin vielä syvemmälle. Mutta en vain tiedä, mitä voin tehdä. Sitten ei voi muuta kuin antaa panetuksen hiipua itsestään pois ja unohtua, kunnes sitten tulee uusi ihana näky joka sen taas kiusakseni herättää.
Joten en yhtään ihmettele, että näitä turhautuneita miehiä näin vituttaa. Niin minuakin nappulana vitutti kun kukaan ei kertonut että pimppiin kannattaa välillä koskea.
Mutta ei se vitutus nyt hyvä helvetti sentään incelöimällä parane. Olen aika varma, että koko incel-liike on jonkun trollin keksintö, jolla hän yritti houkutella seksuaalisesti turhautuneet miehet asennoitumaan ja käyttäytymään niin hölmösti, että he pilaisivat itse omat mahdollisuutensa saada koskaan pillua. Se trolli varmaan naureskelee hirveästi siellä isoäitinsä kellarissa kun pila onnistui näin hyvin.
Pillun saamisessa auttaa sellainen aloittelijan asennepaketti, että suhtaudu pilluhenkilöihin niin kuin muihinkin ihmisiin, äläkä oleta heidän kaikkien olevan salaliitossa juuri sinua vastaan. Älä ajattele maailman olevan sinulle mitään velkaa, vaan anna itse maailmalle hyviä asioita, niin ennen pitkää sinunkin kohdallesi sattuu jotain mukavaa. Tai jos et jaksa mennä itseesi ja tarkastella asenteitasi, niin vaihtoehtoisesti voit kaivaa setelinipun esille ja mennä huoriin. (Tai mikäs sinua estää myöskään olemasta kiva tyyppi ja menemästä huoriin, se on vähän niin kuin tuplavoitto sinulle itsellesi.)
Tässä on vain ongelmana se, että kun tämä asennepaketti auttaa ainoastaan pitkän aikavälin toimintasuunnitelmissa, ja incelit taas tuppaavat olemaan hirmuisen kärsimättömiä, sekä myös köyhiä. Sen vuoksi tällainen hieno puhe pillunsaamisasenteista ei tunnu heille todelliselta, vaan he lankeavat mieluummin helppoa tietä pitkin vihaamaan maailmaa.
Seksin tulisi aina tapahtua molempien osapuolien suostumuksen mukaisella tavalla. Jos yksi haluaa ja toinen ei halua, niin nou diil. Ja jos olet jonkin sortin perverssi, että sinun on aina pakko saada repiä seksipartneriltasi varpaankynnet juurineen irti, niin sitten ei ole realistisesti odotettavissa, että kukaan koskaan haluaisi olla sinun kanssasi missään tekemisissä. Silloin on tyydyttävä runkkaamiseen. Mutta sellainen voisi olla ihan hyvä idea, että valtio antaisi kansanterveyden nimissä huoraseteleitä niitä tarvitseville ihmisille, ja että tuollaisella setelillä kun minulle maksaisi niin voisin käydä sen lunastamassa euroiksi. Sellainen keksintö voisi pelastaa monia elämiä incelismiltä.