Jos ajatellaan bannien saamista vaikkapa esimerkiksi nimimerkkien Rahamies ja Kesava kohdalle, niin syytä ei tarvinne hakea kovinkaan kaukaa eikä kauan. Kun siis ottaa huomioon sen, miten paljon jotkut nimimerkit ovat sortuneet lopulta juuri tuohon henkilökohtaisuuksiin menemiseen, mikä on ollutkin aika ajoin huolestuttavan näköistä, kun näköjään muutakaan elämää ei niillä kirjoittajilla ole näköjään ollut...
Toivon kovasti tsemppiä kaikille ja bannimiekka on kyllä lävistänyt tällä kertaa oikeasta kohdasta eli oikeille henkilölle osuivat nuo porttikiellot, jotka ainakaan minun silmääni ei missään nimessä vaikuta olevan mikään silmiinpistävän tavoittelemisen arvoinen juttu, tälleen minun näkövinkkelistä, sano minun (ja taas minun, minun jne.) sanoneen...
Toivon kovasti tsemppiä kaikille ja bannimiekka on kyllä lävistänyt tällä kertaa oikeasta kohdasta eli oikeille henkilölle osuivat nuo porttikiellot, jotka ainakaan minun silmääni ei missään nimessä vaikuta olevan mikään silmiinpistävän tavoittelemisen arvoinen juttu, tälleen minun näkövinkkelistä, sano minun (ja taas minun, minun jne.) sanoneen...