Bannaaminen taitaa olla näinä aikoina suht kuvainnollinen toimi, ei tarvita tutkintoa tietotekniikasta osatakseen perustaa uuden tunnnuksen toisenlaisesta ip-osoitteesta.
Uutiset:
Bannaaminen taitaa olla näinä aikoina suht kuvainnollinen toimi, ei tarvita tutkintoa tietotekniikasta osatakseen perustaa uuden tunnnuksen toisenlaisesta ip-osoitteesta.
... Multinikkeilijä on helppo tunnistaa, jotkut ovat niin tyylinsä orjia että nopeampi huomaa about heti kuka tuttu uuden nimen takaa kirjoittaa.
Sosiaalinen kontrolli toimii parhaiten. Multinikkeilijä on helppo tunnistaa, jotkut ovat niin tyylinsä orjia että nopeampi huomaa about heti kuka tuttu uuden nimen takaa kirjoittaa.
Miksi joillekkin tämä forkkailu menee niin pahasti ihon alle, että sitten hankitaan bannit ja kiukutellaan ylilaudassa muiden teinien tavoin kun maailma potkii päähän? Ei kaikkea pidä ottaa niin tosissaan...
Miksi joillekkin tämä forkkailu menee niin pahasti ihon alle, että sitten hankitaan bannit ja kiukutellaan ylilaudassa muiden teinien tavoin kun maailma potkii päähän? Ei kaikkea pidä ottaa niin tosissaan...
Mikä on ylilauta? Onko se joku homokerho?!? Siis mä olen ihan pihalla näiden kanssa😂
Mikä on ylilauta? Onko se joku homokerho?!? Siis mä olen ihan pihalla näiden kanssa😂
Anna mun kaikki kestää, Eggmond Voi vittujen kevät sun kanssa!
Edittiä: nyt vasta nyt huomasin että multinikkeilijä itse täällä selittää inkkareista ja kanooteista. Ei sitten mitään häpyä miehellä. Vai mitä Technocod
Täällä voisi olla Banned users ketju jossa mode kertoisi bannatut, syyn ja bannin pituuden. En oikein tiedä keitä täällä on bannattu mutta ilmeisesti on jaeltu vain pysyväis-banneja.