Onko kukaan päässyt edes viestitteleen kyseisen neidon kanssa?Ilmoitellut parisen viikkoa naapurissa mutta eipä ole vastaillut vaikka useilla sähköposteilla olen yrittänyt kysellä.
Uutiset:
Vastasi vihdoin ja viestiteltiin muutaman kerran,kyseli paljon asioita ja mittoja ukosta ja kalusta.Ilmoitin mitat ja hiukan muitakin tietoja mutta hänen vastauksestaan sai käsityksen että 86kg 179cm on läski,53v vanhus ja 16cm kulli aivan liian onneton seksin harrastukseen hänen kanssaan.Ei ole kyllä ennen ollut nämä asiat esteenä näissä kuvioissa.Heh, olen muutaman sentin sua lyhyempi ja salilla treenannut vuosikaudet. 85kg painossa olen ollut kohtuu tiukassa kunnossa, 8-pack ja alavatsan sekä käsivarsien suonet pullotellut niin että itseäkin hävettää. Nyt noin 11kg painavampi, mutta en vieläkään rehdisti läski. Ilmossaan hän sanoo treenavansa paljon, joten voisi olettaa että hän ymmärtäisi ettei pelkkä painoindeksi kerro koko totuutta, etenkään miehillä. Omaan korvaan 179cm/86kg kuulostaa kaikkea muuta kuin läskiltä.
Kerran tavanneena sanoisin, ettei tällä pt:llä ole oikein varaa painorasismiin.