EIköhän Turskikselta melkein jokaisella ollut nikki myös tänne, samaa nikkiä ei tietenkään ollut munaa käyttää molemmissa paikoisssa. Siellä haukuitte myös Seksisaitin turskia, täälläpuolella veditte sitten ihan erilaista roolia.^ Kuka teistä viidestä veti, niiku omasta mielestään, niin upeaa juttua että yleisöä riitti?
No aina siellä oli paljon paikalla olijoita vaikka kukaan ei kommentoinutkaan. Ei nyt niin paljon ku täällä, mutta kuitenkin. Eikä se ollut kellekään tarkoitettukaan, kunhan höpistiin. Itsellä oli kokemusta vajaan vuoden ajalta niin ne pahimmat ei minusta nousseet pintaan mistä sinä puhut. Jotain h-mafiajuttua, mutta ei sen kummempaa. On siellä voinut olla villimpääkin juttua aiemmin, mutta en pysty niistä sanomaan mitään.
Ei se nyt niin älyllistä keskustelua ollut kuin täällä???, mutta ei se nyt pahasti minun aikaan ylikään mennyt. Itseasiassa ottaen huomioon, että se oli vapaa anonyymikanava, niin aika äkkiä siellä "vakkarit" ampu alas jos joku nisti tuli huumehörhöissään jotain lässyttämään
Kohta sinäkin vaihdat nykyisen mikkisi ja alat spämmätä uudella.
Itseasiassa en hauku koskaan ketään millään foorumilla. Täällä oon toisella nikillä ja ensimmäinen oli Afctyk. Siellä olin Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Jos on laittaa jotain faktaa ketä oon haukkunu, niin voidaan analysoida, että missä menin pieleen. Lööperiä nyt tuli paneteltua, mutta se nyt on täysin itseaiheutettua
p.s. mun nikit turskalla ei ollut mikään salaisuus täällä
Kukahan sunkin juttujasi uskoo / ottaa tosissaan?
En minä ainakaan.