Turskafoorumi päätyi biohajoavaksi.
Uutiset:
Kyllä nää suomalaiset huorasivustot ovat ihan takuulla viranomaistenkin vakiolukemistoa. Ei edes poliisi ole niin tietämätön ja aikaansaamaton, etteikö ne näitä lukis ihan päivittäin Päinvastoin, jossain haastattelussa joku alan virkamies totesi etenkin rapsat lukevansa ihan viran puolesta mahdollisia paritus- ja ihmiskauppatapauksia etsiessään. Mikäs olisi parempi tietolähde kuin huorasaitti, jonne asiakkaat itsensä ilmiantavat.
Toinen juttu on se, ettei (vielä onneksi melko) vapaassa maassa voida jotain sivustoja mielivaltaisesti sulkea, jos ei niillä ole jotain selkeästi lainvastaista sisältöä. Sitähän täällä ei juurikaan onneksi näy. Hyvästä tavasta ja mausta voi aina kiistellä, mutta se onkin jokaisen yksilön korvien välissä sijaitseva juttu, ei lainsäätäjän tai lainvalvojan asia.
Ilmeisesti turskafoorumi suljettiin kokonaan viranomaisen toimesta kun joku vasikka kävi ilmiantaa. Lähteenä tämä keskustelu: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17202004/olen-tyytyvainen-ettei-turskafoorumi-toimi-!
Kyllä mä luulen että yp itse pisti sivun kiinni.Itse asiassa tämä on erittäin todennäköinen skenaario.
Foorumialustasta on turha maksaa ja ylläpitää siitä jos käyttäjämäärät muutenkin radikaalisti laskeneet. Eihän siellä viime aikoina ennen sivun sulkeutumista muut keskustelleet kuin sama pieni häiriintynyt sisäpiiri ja vielä riitelivät jostain aivan ufoista jutuista keskenään.
Kaatuuko saitti seuraavaksi?Niin, kun täälläkin keskitytään politiikkaan ja olympiaveikkaukseen. 😟
^^ Jäljet johtavat Oulun suunnalle. Kaatuuko saitti seuraavaksi?