Kuvat ovat kyllä houkuttavia, joiden takia olin ilmeisesti laittanut hänelle viestiä, jota en edes muistanut, koska häneltä tuli perinteinen copy paste viesti hintoineen ja palveluineen. Sovittiin päivä, jolloin voitaisiin tavata, mutta kellon aika piti sopia sitten lähempänä meikäläisen suunnilta. Päivä koitti, laitoin viestiä kellon ajasta, joka olisi sopinut mulle. Vastauksen sain vasta seuravana aamuna, kuulemma liian myöhään oli ollut. Kysyttiin, että sopisiko sinä päivänä klo xX:Yy. Kerroin ettei sovi, koska oli sille päivälle muuta suunnitteilla. Suunnitelmat Peruuntuivat, joten laitoin viestiä, että olisiko sittenkin käynyt se klo xX:Yy. vastaus tuli seuraavalla aamulla, ettei huomannut viestiään, sopisiko tänään. Vastasin, että sopisi silloin ja silloin, johon ehdotettiin omaa aikaa. Olisi sekin kyllä sopinut, joten utelin osoitetta mihin ilmestyä. Sen oisin saanut noin tuntia ennen tapaamista. Pyysin, jos sen saisi yhtään aikaisemmin matkaan menevän ajan takia. Sain jonkun lähettyvillä olevan paikan osoitteen ja luvattiin tarkemmat tiedot lähempänä. Tunti ennen sovittua aikaa tuli viestiä, ettei onnistuisikaan. kävisikö joku muu päivä. tästä seuraava päivä olisi käynyt. Tuli ajan ehdotus. Kuittasin, että käy ja pyysin laittamaan osoitetiedot lähempänä. Viestini oli luettu, joten tyhmäpäissään oletin käytännön olevan tuo sama, että noin tuntia ennen olisi tullut pelipaikan koordinaatit. Lähin suunnistamaan sinne lähistölle. Paikan päältä tuli laitettua viestiä, että olisin siinä lähistöllä, mutta eipä tainnut olla edes puhelin päällä. ja sen jälkeen täysi hiljaisuus. Siinäpä minun kokemukseni, mutta olisihan sitä kiva kuulla, jos jollain olisi mennyt paremmin.